[verwijderd] ik heb de hele avond gtst classics gekeken. Zit nu rond aflevering 80 van het eerste seizoen.
Robije Ik heb de afl van afgelopen week nog niet gezien, dus kijk vanavond dynasty. Al ben ik bang dat ik er al bijna doorheen ben.
Jules Ik probeer ook Expeditie Robinson te kijken maar het Ziggo Dome gebeuren is wel echt tenenkrommend 😖 Voelt als een finale proef voor mezelf om hier naar te kijken.
Sevenof9 Expeditie Robinson! Wel terugkijken op de computer. Ik heb al die suffe ziggodome fragmenten doorgespoeld en alleen de proef gekeken 🙂
[verwijderd] Zoon wil ⚽ kijken, dus schakelkanaal en dat geeft mij kans om lekker te surfen voor ik wegdoezel. Vindt het nog iets te vroeg om naar bed te gaan.😉
Winter The Sound of Music. Ik heb er een haat/liefde verhouding mee. Lekker nostalgisch, maar na het zoveelste liedje zet ik het altijd uit. Ik heb het geloof ik nog nooit tot het einde uitgehouden 🙈Vanavond toch maar proberen af te kijken.
Snoopy1979 Winter haha ik kijk ook! Mijn man heeft het voor me aangezet 😉 Vroeger zoveel gekeken met mijn nicht (zijn even oud), ik vind het geweldig!