Angel1980 Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, echt fantastisch wat jullie hebben gedaan! En een prachtig en eerlijk welkomstwoord, ben er een beetje stil van.. Mochten jullie in de toekomst (financiële) hulp nodig hebben voor dit forum, dan wil ik zeker helpen.
[verwijderd] Ik ben diep, diep onder de indruk! Wat een prachtige mooi lay-out. Lekker rustig. Jullie zijn toppers!
Missy Ik kan alleen maar Wauw zeggen. Wat een mooie prestatie hebben jullie neergezet ! Mijn complimenten. Fijne site en makkelijk in gebruik, hier zat je gewoon op te wachten #dikke duim voor jullie# P.s: mooie intro, ik wens jullie het allerbeste toe
Manque [verwijderd] Uiteindelijk zijn jullie degenen die dit forum kunnen maken of breken 🙂 Heel erg bedankt voor 'showing up'!
[verwijderd] Ik ben helemaal voor dingen met 2 handen aangrijpen en er ook daadwerkelijk iets mee doen. Actie, reactie en er is een super leuk forum uit voort gekomen. Proficiat! Ook ik zal steunen waar nodig.🎉🎊
Kippetje88 Chapeau voor dit prachtige forum! Dat het maar een succes mag worden! Nu al een dikke pluim voor het beheer! ❤
Born2bme Super mooi geworden! Echt petje af! Als er financiele hulp nodig is help ik graag mee waar ik kan
[verwijderd] Voor donaties kun je eventueel ook een een Paypal.me account aanmaken en dan een button voor donaties gelinkt daaraan op de site neerzetten. Mijn lieftallige wederhelft heeft hier goede ervaringen mee. Het is simpel en betrouwbaar.
Manque [verwijderd] Voor donaties kun je eventueel ook een een Paypal.me account aanmaken en dan een button voor donaties gelinkt daaraan op de site neerzetten. Mijn lieftallige wederhelft heeft hier goede ervaringen mee. Het is simpel en betrouwbaar. Fijne tip, dat ga ik even verder uitzoeken!