[verwijderd] Manque Diepe buiging voor jou en je man. Nogmaals, mocht het forum gaan lopen, dan doneer ik graag als het nodig mocht zijn.
Manque [verwijderd] Dankjewel 😀 Ik ga uitzoeken hoe ik dat donatiesysteem het beste kan opzetten. Misschien via Patreon? Misschien moeten we eerst een stichting opzetten? Ik hou jullie op de hoogte!
[verwijderd] Ben even geswitched naar de laptop, maar via de telefoon kon ik het bericht wel openen om aan te passen. Echter na het verzenden van de wijziging kreeg ik een melding dat ik geen rechten had. Zal het op de laptop nog eens proberen. Edit: Met de laptop lukt het wel! Wat een prachtige vormgeving trouwens. Ik ben helemaal fan! 🙂
Angel1980 Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, echt fantastisch wat jullie hebben gedaan! En een prachtig en eerlijk welkomstwoord, ben er een beetje stil van.. Mochten jullie in de toekomst (financiële) hulp nodig hebben voor dit forum, dan wil ik zeker helpen.
[verwijderd] Ik ben diep, diep onder de indruk! Wat een prachtige mooi lay-out. Lekker rustig. Jullie zijn toppers!
Missy Ik kan alleen maar Wauw zeggen. Wat een mooie prestatie hebben jullie neergezet ! Mijn complimenten. Fijne site en makkelijk in gebruik, hier zat je gewoon op te wachten #dikke duim voor jullie# P.s: mooie intro, ik wens jullie het allerbeste toe
Manque [verwijderd] Uiteindelijk zijn jullie degenen die dit forum kunnen maken of breken 🙂 Heel erg bedankt voor 'showing up'!