Rietjesbeker Jemig, ik kan me voorstellen dat je daar echt even van van de kaart was! En die agent blonk ook wel weer even uit in incompetentie zeg...π
Sneeuwvlok Wat schrikken voor jullie! Gelukkig met iedereen goed afgelopen maar kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit! Wat een zware uren zal jij gehad hebben! (ik stuur je even een pb)
Bloem Wat een schrik. Ik snap nu je bericht van een tijdje terug. Jeetje zeg. Gelukkig is alles uiteindelijk goed afgelopen!
[verwijderd] Wat een verhaal joh! Logisch ook, schip effies draaien π Fijn dat het goed is afgelopen maar wat naar dat het op deze manier gelopen is.
Toch6 [verwijderd] ik zou in ieder geval geen strafblad krijgen π landrot zei dat man die wel zou krijgen. (De rest spreekt dat tegen. Dus we wachten maar af nu of we nog wat horen)
Femkes Toch6 strafblad omdat hij doorreed (of in dit geval vaarde) na een ongeluk? Want een ongeluk op zich is natuurlijk nooit reden voor een strafblad. Wel beangstigend zeg, zeker zo lang niet precies weten hoe of wat.
Toch6 Toch6 ruim een jaar verder en niks meer gehoord van politie (of waar het dan heen gaat) π Raar. Enerzijds voelt het als vorige maand en anderzijds als iets van 5 jaar geleden ofzo
Toch6 Femkes ja. Maar de rest sprak het tegen omdat man een persoon goed zag reageren jacht bleef drijven voorstuwing zag melding heeft gemaakt na geen contact. Omdraaien of achteruit was op dat moment niet mogelijk/te gevaarlijk dus juist gehandeld
Liekje81 Jeetje, wat een schrik. En dat je er dan niet bent en telkens maar af moet wachten tot je wat hoort. Zenuwslopend zeg! Gelukkig goed afgelopen en hopelijk blijft het hierbij.
Pimpelmeesje Onderbezetting dus sturen we maar iemand die totaal geen verstand heeft van de situatie π€¨ komt de bakker de volgende keer ook mijn operatie doen dan?
Bloem Pimpelmeesje Oh maar dat gebeurd regelmatig. Ze willen liever niet een agent alleen inzetten cq diensten laten doen. Uit veiligheidsoogpunt is dat wel goed. Maar dan is het wel beter dat die tweede met ander vakgebied de eerste agent volgt natuurlijk. De vergelijking tussen bakker en dokter gaat hier echter niet op trouwens. Het zijn allebei agenten met een eigen taakverdeling. Dus zeg maar een leraar maatschappijleer en een leraar Nederlands als voorbeeld. Wat ik weet worden leraren ook wel eens bij nood ingezet om elkaar te vervangen. Zo moet je dit ook zien. Maar de vervanger moet dan wel braaf de stof volgen en niet zelf iets gaan verzinnen natuurlijk π.
Nescio Toch6 nee. Hij kan wel zeggen wat de eventuele gevolgen van een veroordeling zijn, maar dan ook dat de veroordeling bij een rechter ligt en niet bij de politie!
Bloem Pimpelmeesje Nee joh. Liever niet natuurlijk maar nood breekt wet. En aangezien de politie al jarenlang onderbezet is en ze toch de diensten moeten vullen want er moet nu eenmaal bezetting zijn krijg je dus dit soort dingen. π In dit geval was het denk ik wel extra pech door het type wat werd ingezet hiervoor. Gelukkig zijn dit de uitzonderingen. Maar als het je treft is het echt ontzettend rot.