Toch6 Huggybird ja joh, dat doen de vrachtwagens ook toch, gewoon keren op een tweebaansweg weg (zal qua verhouding hetzelfde zijn gok ik)
[verwijderd] Toch6 π€¦π»ββοΈ Ik snap dat je in geval van schuld en/of nalatigheid dan misschien medeaansprakelijk bent voor geleden schade, maar medeverantwoordelijk...?!
Huggybird Toch6 zelfs ik kan nog bedenken dat dat niet kan ππ ik hoop dat die agent iets geleerd heeft.....
Miek89 Toch6 belachelijk! Ff een binnenvaartschip omdraaien, eitje. π€¦πΌββοΈ Alleen de waterpolitie had aan boord gemoeten met dit incident.
Toch6 [verwijderd] ik zou in ieder geval geen strafblad krijgen π landrot zei dat man die wel zou krijgen. (De rest spreekt dat tegen. Dus we wachten maar af nu of we nog wat horen)
Rietjesbeker Jemig, ik kan me voorstellen dat je daar echt even van van de kaart was! En die agent blonk ook wel weer even uit in incompetentie zeg...π
Sneeuwvlok Wat schrikken voor jullie! Gelukkig met iedereen goed afgelopen maar kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit! Wat een zware uren zal jij gehad hebben! (ik stuur je even een pb)
Bloem Wat een schrik. Ik snap nu je bericht van een tijdje terug. Jeetje zeg. Gelukkig is alles uiteindelijk goed afgelopen!
[verwijderd] Wat een verhaal joh! Logisch ook, schip effies draaien π Fijn dat het goed is afgelopen maar wat naar dat het op deze manier gelopen is.
Femkes Toch6 strafblad omdat hij doorreed (of in dit geval vaarde) na een ongeluk? Want een ongeluk op zich is natuurlijk nooit reden voor een strafblad. Wel beangstigend zeg, zeker zo lang niet precies weten hoe of wat.
Toch6 Toch6 ruim een jaar verder en niks meer gehoord van politie (of waar het dan heen gaat) π Raar. Enerzijds voelt het als vorige maand en anderzijds als iets van 5 jaar geleden ofzo