24 juli.
Zondag hebben we weinig gedaan. Lekker bij de airco gezeten en savonds nog naar een speeltuintje geweest en een ijsje gegeten.
Maandag hebben we lava geladen. Kwam erg veel stof vanaf dus dat werd weer het schip afspuiten. Ik verveelde me dus ik heb ook meegeholpen. Ondertussen waren we aan het varen want dinsdag moest het er weer uit.
Helaas werd man ziek savonds dus hij trok het niet om door te varen. Ik kan het niet in het donker en de 2e schipper was nog thuis. Besloten om eerst maar even te slapen, we hadden wel een paar uur speling. We waren toch te laat maar was geen probleem na uitleg.
De 2e schipper is ook weer aan boord gekomen, met zijn vriendin. Gezellig! En ik ben mn 2 jongste kinderen weer kwijt, die zitten vooral bij haar. Ze wordt zelfs regelmatig per ongeluk mama genoemd π
Toen vol gas naar Rotterdam. Nog even naar mijn ouders en zusje kunnen zwaaien, we voeren langs hun dorp dus even een berichtje gestuurd met de tijd. Ook nog langs het dorp van @Mamalon maar die heb ik niet gezien π
Nu zijn we containers aan het laden
Er moet nog een laag bovenop. Dan een paar honderd meter varen en dan weer lossen, vannacht om 00.00 moeten we weer leeg zijn. Een megalange reis dus π