20 juli
We zijn weer op laadbestemming. Was mooi op tijd, rond 17.00/17.15. Kon man moki nog even naar de supermarkt, die ging om 18.00u dicht.
Gisteren hebben we laatste deel gelost. Wat gelijk mijn wekker was omdat er een stapel blokken uit de kraan viel in het ruim. 1 blok weegt zo'n 750 kilo dus je kan je wel voorstellen wat voor herrie dat maakte π Gelukkig geen personen geraakt (2 in het ruim ivm kettingen vast maken aan de blokken). Wel flinke deuk in de vloer maar niet door gelukkig
Na leegkomst zijn we naar Keulen gevaren. Daar is de 2e schipper van boord gegaan (vrij weekend) en wij als gezin en de filipijnse matroos de stad in. De dom bekeken en gewinkeld.
Vanmorgen om half 8 weer verder gegaan. Niet echt veel over te vertellen. Het was warm, regen gehad en nog meer zon en wolken π De kinderen hebben weer buiten in de box gespeelt
Oh en ik heb de kamer en keuken opgeruimd en schoongemaakt dus dat kan ook geshowd worden π Op het moment van de foto was ik aan het koken en peuter aan het spelen