Ben nu al nieuwsgierig geworden naar het vervolg! Leuk om te lezen, ik volg!
schippersleven
Toch6 Nou laat ik vooral eerst duidelijk maken dat ik NOOIT een boer of schipper wilde hebben want die hadden toch nooit tijd
Maar kende je schippers in de buurt dan? Want ik zou echt nooooit bij nagedacht hebben haha. Wist wel dat het bestond, maar voor jou, nog nooit van een echt iemand over gehoord.
Erg leuk! Ben ook erg benieuwd naar je verdere verhaal!
Honkeytonk Maar kende je schippers in de buurt dan? Want ik zou echt nooooit bij nagedacht hebben haha. Wist wel dat het bestond, maar voor jou, nog nooit van een echt iemand over gehoord.
Nee Maar onderweg naar school fietste ik stuk langs de waal + overvaren met de pont.en daar baseerde ik het op.
Overigens kende ik ook geen boer goed genoeg om te kunnen zeggen dat ze nooit tijd hebben
[verwijderd]
Erg leuk om te lezen! Ik heb een oom en tante met een binnenvaartschip en mijn broertje en schoonzusje varen ook
Heel leuk! Ik dacht dat je uit een schippersfamilie kwam. Ben benieuwd naar de rest!
[verwijderd] op welke schepen?
Tantetil nee totaal niet. Een neef van mijn vader heeft gevaren maar voor de rest niemand in de familie voor zo ver ik weet
- Bijgewerkt
Heel leuk om te lezen! Kant van mijn moeder is een schippersfamilie. Iedereen behalve mijn oma had/heeft een (binnenvaart)schip.
Leuk om wat meer over jullie "schippersleven" te lezen. Mijn oom vaart ook. Hij is 2 weken aan boord gevolgd door 2 weken aan wal. Hij raakt echt nooit uitgesproken over "zijn" schip haha. Volgens mij is de liefde voor het varen bijna even groot als de liefde voor zijn gezin.
Superleuk! Echt tof dat je dit zo wilt delen!
[verwijderd]
Toch6 Ik heb je een pb gedaan!
Leuk om te lezen! Benieuwd naar de volgende verhalen
Ja leuk om te lezen!
Vanavond deel 2?
Toch6 hahaha leuk zeg! Ik kijk uit naar deel 2
[verwijderd]
Benieuwd naar het volgende deel!
Ik rijd regelmatig met de trein langs een kanaal en altijd als ik daar schepen zie vraag ik me af of het die van jullie is