Kyra73 Wat knap van je dat je het zo vaak geprobeerd hebt en nu weer gaat proberen! Iets volhouden is hartstikke moeilijk, maar dat je het steeds weer probeert toont echt doorzettingsvermogen. Ik hoop heel erg dat het je gaat luken, veel succes!! En ik vind het heel erg dat dit topic je zo geraakt heeft, ik kan het me heel goed voorstellen en ik vind het echt erg dat mensen zo veroordelend zijn (in het algemeen bedoel ik, niet specifiek in dit topic).

• [verwijderd]

Kyra73 Zet hem op lieverd! Maar houd je voor ogen dat jij ook een mooi mens bent. Ongeacht je omvang. Mensen lopen veel te snel voorbij aan het feit dat mensen genetisch anders aangelegd zijn. ik ben zelf ook zo'n snelle dikworder. En ja dat is shit, maar ik ben er inmiddels achter dat ik op andere vlakken ook iets waardevols in te brengen heb. Wij zijn meer dan die paar extra vetrollen...

Kyra73 ik weet hoe moeilijk dit is. Ik ben in 2015 25 kilo afgevallen, maar heb nog steeds BMI 32. En het lukt me momenteel niet om verder af te vallen. Ik houd me dus maar vast aan het gegeven dat ik bij de paar procent hoor die het lukt om het gewichtsverlies blijvend te maken, want ik ben ook niet meer echt aangekomen (zwangerschap niet meegerekend).

Mijn zus maakt nu trouwens gebruik van de leefstijl coaching wat sinds dit jaar in de basisverzekering zit en vindt dat heel prettig. Beter dan gewoon de sportschool omdat er op veel meer vlakken wordt ondersteund. Dat traject duurt ook 2 jaar in totaal. Is jouw voedingsconsulente ook in dat kader?

Femkes Knap van je! Dat is toch 25 kilo minder die je niet overal heen hoeft te zeulen 🙂

15 dagen later

Ik moest aan dit topic denken en wilde even een kleine update geven. Vorige week heb ik het eerste gesprek gehad met de voedingsdeskundige, daarna een voedingsdagboek ingevuld en vanaf afgelopen woensdag ben ik begonnen en met succes: de eerste 3 kilo zijn eraf. Ik heb nog een hele lange weg te gaan, maar het begin is er.
    Ik ga er voor om over een tijd gebruik te kunnen maken van de plussize lijn van Nike en uiteindelijk de gewone lijn van hen, maar dat is een meerjarenplan. đŸ’ĒđŸģ

• [verwijderd]

Kyra73 super goed bezig!

• [verwijderd]

Kyra73 goed bezig! Elk klein stapje is ook een stapje đŸ’Ē

6 dagen later
      24 dagen later
      • [verwijderd]

Kyra73 topper!!! Wat knap van je 😊