[verwijderd] Ik ben benieuwd of ze er zelf al iets over heeft gezegd tegen haar leidinggevende. Misschien wel, maar meer om zichzelf alvast in te dekken. Ik wil inderdaad het gesprek aangaan om te achterhalen hoe dit heeft kunnen gebeuren, of dit al eerder gebeurd is met andere kinderen en hoe ze dit gaat voorkomen in de toekomst. Ik vertrouw haar hoe dan ook niet meer, ongeacht wat ze zegt ben ik bang.
@Jootje wat?! Het kan dus nog erger.... ik zou woest worden als ze dit ontkent in het bijzijn van leidinggevende en de directie ook de ogen sluit, maar dat ben jij ongetwijfeld ook geweest.
Soms vraag je je echt af hoe sommige mensen leerkracht hebben kunnen worden 🤦🏻♀️
@[verwijderd] klopt, heb je ook helemaal gelijk in! Ik hoop dat ik dinsdag de directrice tref wanneer ik de kinderen naar de opvang breng. Meestal loopt zij dan ook net binnen. Ik heb wel tegen mijn zoon gezegd dat ik niet wil dat hij met de juf in gesprek gaat zonder ons erbij, ook niet als de juf hem even apart neemt of iets dergelijks. Want dat zie ik ook nog wel gebeuren namelijk, dat ze hem nog apart erop aanspreekt dinsdag.