Manque Niks moet per se 😉
Ik denk dat abortus gewoon heel duidelijk is voor iedereen en ook de lading dekt die het woord "verdiend".
Deze zin klinkt gek, maar ik weet niet hoe ik het beter moet omschrijven.
Ik kan prima leven met een subforum abortus in de categorie sterrenhemel.
Ik vind het ook wel een mooi idee dat het daar staat. Tussen alle andere kindjes die zo geliefd en gemist worden.
Voor mij staat het daar prima, en kan iedereen die er geen behoefte aan heeft het subforum dicht laten.
Maar ik kan me wel voorstellen dat het voor anderen misschien helemaal niet op de goede plek lijkt te staan.
Het enige waar ik echt voor zou waken is dat topics over abortus naast topics over het afbreken van een zwangerschap wegens medische redenen komt te staan. Ik denk namelijk dat dat onnodig pijnlijk is voor beide partijen. Ik kan me namelijk ook heel goed voorstellen dat je geen topic durft te open over een eventuele abortus, terwijl er naast je wordt gesproken over het onmenselijke verdriet van het afbreken van een zwangerschap met 20 weken.
Ook voor de dames met een religieuze achtergrond, lijkt het me misschien fijn als deze topics in een apart kopje worden onder gebracht.
Je hebt zulke mooie beschrijvingen bij alle subfora geschreven.
Ik denk dat als je beschrijft waarom jij abortus graag in de sterrenhemel wil plaatsen, je echt niemand kwetst
Ik vind het namelijk een hele mooie gedachte.