Born2bme Logisch dat je geschrokken bent! Maar ik wil even zeggen dat ik t geweldig vind hoe jullie je over haar bekommeren, daar kan mening mens wat van leren! Ontzettend lief! Goed dat je haar huisarts hebt gebeld!
Honkeytonk Wat super lief van je dat je je zo over haar ontfermt. Hopelijk doet de huisarts er ook wat mee.
[verwijderd] Snap dat je dat even van je af moet schrijven. En wat mag je trots op jezelf zijn dat je zo een goede buurvrouw bent. Mensen zoals jij zijn goud waard.
lindalovesmo Wat ontzettend lief van jullie dat jullie zo op haar letten! En wat sneu voor de buurvrouw. Hopelijk kan de huisarts wat, want dit kan zo inderdaad niet lang blijven.
Luca75 De huisarts heeft niet meer teruggebeld (goh wat een verrassing). Inmiddels is haar man weer thuis. Ze stond rond de middag aan de deur dat ze haar man kwijt was maar dat ze een briefje had gevonden (dat hadden we zelf geschreven en op de tafel gelegd) waarop stond dat hij in het ziekenhuis lag. Ze was weer helemaal in paniek. Heb toen nog maar een keer naar het ziekenhuis gebeld om te vragen of ze er al zicht op hadden wanneer (en of hij überhaupt vandaag) naar huis zou komen.
Rietjesbeker Luca75 wat jammer dat de hulpverlening er gewoon niet is, maar wat heeft jouw buurvrouw een geluk met jullie als buren!
Luca75 Wat lief dat jullie dat steeds zeggen maar ik had toch niets anders kunnen doen. Had niet net kunnen doen alsof ik het niet zag.
Rietjesbeker Luca75 ik denk niet dat je de mensen de kost wil geven die net hadden gedaan alsof ze het niet zagen... En daarom is het zo fijn dat jij / jullie dat wel doen. En dat mag best tegen je gezegd worden!
Cactusje Luca75 Het is ook lief en dat mag best gezegd worden. Veel vaker zie je dat het juist niet gebeurd dat mensen zich om hun buren bekommeren.
[verwijderd] Arm vrouwtje. Maar wat hebben jullie dit goed opgepakt! Hopelijk gaat de huisarts dit nu ook doen
Jessie80 Wat triest dat de hulpverlening dan zo traag reageert. Gelukkig heeft ze fijne buren, goed gedaan!
Luca75 De assistente vd huisarts belde vanavond rond etenstijd terug. Ze gaan de hulpverlening versneld in gang zetten. Meer mocht ze niet zeggen, wat ik begrijp. Ben kapot, was een korte nacht :-)