Hooyo-shimbir Manque dagje leiden? Meerdere gave musea (boerhave, rijksmuseum van oudheden), goed eten, mooie historische stad en je kan zo nog even naar Katwijk rijden (is 10/15min) en lekker op het strand een stukje lopen.
Hooyo-shimbir [verwijderd] dat wou ik ook nog typen maar is wek allemaal buiten en met dit weer... En ja dat is echt super leuk voor volwassenen ik ben altijd weer blij als we gaan π en al die volwassenen die er verkleed rondlopen en echt opgaan in hun rol. Ik vind t leuk.
Cowgirl80 De kunsthal heeft een tentoonstelling over science fiction en ruimtevaart... (star wars, star trek) klinkt ook wel als iets voor jullie.
Sevenof9 Manque Ook dat nog, dat maakt het helemaal leuk π En gefeliciteerd, veel plezier vandaag!!
[verwijderd] Gefeliciteerd met jullie trouwdag @Manque en @LucP! Weten jullie al wat jullie gaan doen? Veel plezier in ieder geval!
Manque [verwijderd] Dankjewel! Wij gaan naar Domunder in Utrecht en daar vlakbij lunchen. Meer plannen hebben we nog niet, want het lijkt erop dat onze zoon een beetje ziek is Ik vind het niks om hem dan de hele dag bij anderen onder te brengen. Dus we wachten even af, grote kans dat we in de middag alweer terug zijn.
[verwijderd] Dit lijkt me ook heel leuk: www.mindmystery.nl Edit: zie dat ze op dindag gesloten zijn.
[verwijderd] Manque gefeliciteerd met jullie trouwdag en veel plezier! Hopelijk valt het mee met de zieke en kunnen jullie samen lekker genieten.
[verwijderd] Gefeliciteerd, hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad en zoon niet ziek(er) is geworden.
Jessie80 Gefeliciteerd! Hopelijk is jullie zoon niet ziek geworden en zijn jullie nog steeds lekker aan het genieten.