Manque Ik ken wel mensen die in earth ships wonen en ze organiseren daar ook wel eens rondleidingen, maar die zijn dan in het weekend. De volgende is op 2 juni. Omdat er zoveel mensen in hun huizen willen kijken doen ze dat alleen op vaste dagen anders staan er elke dag mensen voor de deur die ze rond moeten leiden. Daar hebben jullie dus voor morgen niks aan.
Maar van de andere dingen van je lijstje, in Enschede heb je een vegetarisch restaurant, het Paradijs. Is wel ver voor jullie maar ik ben daar ooit geweest en ik vond het zo'n gave plek! Heel veel planten, groen, echt een paradijselijke plek om te eten π
@[verwijderd] de boekwinkel die je bedoelt is denk ik in Zwolle? Die is inderdaad heel mooi!
Verder is Deventer ook leuk, ik vind het centrum heel mooi. Fooddock daar ben ik nog nooit geweest maar dat schijnt ook leuk zijn om te eten: https://www.fooddock.nl/
In Deventer is ook een spellenwinkel trouwens, ik vind dat ze er vrij veel hebben maar ik heb weinig verstand van spellenwinkels. Ik besef me nu wel weer wat een muts ik ben dat ik bijna alleen maar dingen hier in de buurt ken en verder in Nijmegen, maar dat ken je volgens mij goed.