Oh jeej ik heb heel veel gemist zie ik. Ik heb veel gemist. Als er interesse is in het delen en meenemen aan het begin van de zwangerschap van mijn dochter, waarin al snel bleek dat ik een prenatale depressie had. De wens voor een tweede, de miskramen die toen volgden met allerlei medische complicaties, toen zwanger van onze 2e maar waarin ik een nog zwaardere prenatale depressie kreeg. Iets delen over hoe het is zwanger en depressief. Hoe schuldig je je voelt, hoe je het voor iedereen stil wil houden. Dit zouden dan meerdere blogs worden want te lang verhaal voor in 1x en de prenatale depressies en de miskramen zou ook niet echt samen in 1 blog passen.
Wat misschien ook leuk is. Ik las 't al ergens eerder over 2 tegenpolen maar dan in alleenstaande moeder VS moeder met man of met vrouw naast zich. Maar ook leuk om 2 tegenpolen te vinden in opvoeding en dan een stelling als onderwerp nemen en dat die 2 moeders hun visie daarop omschrijven. Niet in de zin van de ene is beter als de andere maar om gewoon te laten zien hoe je daar anders over kan denken en iedereen anders over dingen denkt. Bijv: de baby moet zo snel mogelijk op eigen kamer slapen (ik noem maar wat he) en dan een moeder voor en een moeder tegen deze stelling daar wat over te schrijven en dat samen in 1 blog.