Sevenof9 [verwijderd] Wat voor scheermes heb jij dan? Ik heb geprobeerd om te scheren met olie en toen was mijn scheermes bijna gelijk bot en werkte hij niet meer.
[verwijderd] Sevenof9 Nu heb ik van de Hema met 4 mesjes. Daarvoor Wilkinsons en dat ging ook prima. Ik doe het onder de douche op een natte huid. Doe je het wel op een natte huid? Je hoeft maar heel weinig te gebruiken. Insmeren op een natte huid en dan smelt het direct en daarna scheren.
Sevenof9 [verwijderd] Ja ik doe het onder de douche, ik heb gilette, dat zal wel niet veel verschillen. Maar nu gebruik ik gewoon een blok zeep, gaat ook prima eigenlijk.
[verwijderd] Ik waag me niet aan die scheermessen. Ik krijg het voor elkaar mezelf te snijden met zoβn Gillette systeem. Ik ben echt een kluns wat dat betreft. Maar heb al tien jaar dezelfde houder.
[verwijderd] Sevenof9 ik deed het ook vaak met zeep. Werkt inderdaad prima. Dat idee van scheerschuim heb ik nooit begrepen. Ik vind het weinig toevoegen π¬.
[verwijderd] Nieke dat trok mijn bikinilijn niet π¬. Het was een rood slachtveld en de helft van de haren bleven zitten. Ik heb mijn haarzakjes nu kapot gelaserd. Nog beter π
Sevenof9 Nieke Ik heb een IPL apparaat maar daarvoor moet je eerst scheren voordat je dat kunt gebruiken, het werkt niet met epileren.
[verwijderd] Sevenof9 ik heb ook een ipl en scheer daardoor ook nog maar heel weinig. Zijn hier ook meer die hun eigen zeep maken?
Nieke Gister geprobeerd, maar naspoelen maakt hier helaas geen verschil; het blijft evengoed βstro-igβ.
Sevenof9 Nieke he dat is echt apart, dat heb ik nog nooit gehoord! misschien dan een ander merk proberen? ik vond ook niet alle zeep die ik heb geprobeerd fijn.
Eowyn Nieke ik zou idd ergens een test product nemen dan krijg je er vaak meerdere kleine stukjes. Kan je kijken wat bij je past.
Sevenof9 oh trouwens toen ik gisteren mijn workshop gaf, gaf een kennis van me een demonstratie wasmiddel/allesreiniger maken en ik heb een fles van haar gekregen!
[verwijderd] Mijn haar is met elke shampoo net stro. Daarom gebruik ik ook conditioner. Dan is het daarna prima.