Sevenof9 weet ik, maar ik zie echt geen verschil tussen wel en niet sulfaten op mijn hoofdhuid / haar. Wel bij goedkope shampoos uit de supermarkt, maar niet met de lush bars (niet allemaal overigens). Ik had van TS niet begrepen dat het sulfaat vrij moest zijn, maar dacht dat het enkel om de verpakking ging?
Eowyn ik wil het graag zelf maken ipv bestellen. Ik vind het leuk om allerlei oliën te mixen voor een lekkere geur. Ik heb nogal een geurtic (en lades vol met allerlei oliën). Ik reageer ook pas sinds kort op baking soda. Jarenlang geen last van gehad en plotseling boem uitslag. Zelfs van een klein beetje. Ik kan weleens checken wat voor ingrediënten ze gebruiken bij wat jij besteld hebt en het na-apen 🤔
Nieke ik doe ongeveer een half jaar met een bar en dan valt 6 a 7 euro voor een bar wel mee. Ik gebruik echt heel weinig voor mijn lange haar. Als het moet kan ik met een bar het wassen ook uitstellen naar 1 a 2x per week zonder vet te worden en dan zou ik er nog langer mee kunnen doen. Ik vind het alleen te lekker ruiken om zo weinig mijn haar te wassen. Ik bestel vaak gezamenlijk met vrienden ivm bestelkosten en ik bestel er nog veel meer (showerbombs en showerjelly’s 😁). Misschien dat je met iemand samen kan bestellen? Kun je misschien ook samen wat bars proberen?