Toch6 Pot energie en zin om flink door te kunnen werken. Mijn stresslevel is nog niet hoog genoeg om flink door te gaan
Tantetil Ietjuh misschien dan wel bij de grote action. Ik ga dinsdag bij de grote kijken. Xenos zou ook kunnen, even zoeken of er een bij mijn werk zit.
Deliana Ik zoek een fortnite pyjama voor mijn zoon (mr 134/140). Zo ligt het overal en zo is het compleet onvindbaar 😬 Iemand een tip?
Elsie89 [verwijderd] zoiets? https://www.hema.nl/kind/jongenskleding/jongens-broeken-jeans/kinderbroek-grijs-1000004557.html
Pimpelmeesje Ik ben op zoek naar een basket met paal, die in grond geplaatst kan worden. Nul komma niks verstand van dus ik heb hulp nodig 😱
Sweetl Pimpelmeesje waarom moet het perse in grond? Of bedoel je, niet aan de muur? Dan kun je voor een korfbalmand kijken.
Lovely83 Pimpelmeesje moet deze perse voor in de grond? Ik heb 2 basketballende kinderen, wij hebben een basket welke verplaatst kan worden. Vinden wij persoonlijk veel makkelijker! Je hebt ze tegenwoordig voor 50 euro bij de Lidl te koop.
Sweetl Grapje ik zie dat basketbalpalen veel goedkoper zijn. Daar weet ik dan niets van af. Mocht je meer willen weten over korfbalpalen stuur me dan maar een berichtje!