Ietjuh Ik heb hier op AvdK een keer gelezen hoe je op de iPhone tijdelijk Face id kon uitzetten. Maar ik kan het niet meer terug vinden. Is er iemand die dit nog weet?
Ietjuh Ietjuh 🙈 in de zoektocht de zoekfunctie (weer) gevonden en daardoor ook waar ik naar opzoek was😊
[verwijderd] Volgens mij onmogelijk, maar niet geprobeerd is sowieso mis.. Ik ben op zoek naar het muziekstuk dat gebruikt wordt in de VGZ mindfulness app onderdeel meditatie op muziek, maar dan zonder het geouwehoer van die man er doorheen. Iemand enig idee?
[verwijderd] [verwijderd] maar dan zonder het geouwehoer van die man er doorheen. Hier moet ik echt zo om lachen! 😂
[verwijderd] [verwijderd] maar dat is zo irritant! Ben je eindelijk aan het ontspannen, begint hij er weer doorheen te lullen. Hou je kop man, laat me gewoon luisteren 😠
Toch6 Pot energie en zin om flink door te kunnen werken. Mijn stresslevel is nog niet hoog genoeg om flink door te gaan
Tantetil Ietjuh misschien dan wel bij de grote action. Ik ga dinsdag bij de grote kijken. Xenos zou ook kunnen, even zoeken of er een bij mijn werk zit.
Deliana Ik zoek een fortnite pyjama voor mijn zoon (mr 134/140). Zo ligt het overal en zo is het compleet onvindbaar 😬 Iemand een tip?
Elsie89 [verwijderd] zoiets? https://www.hema.nl/kind/jongenskleding/jongens-broeken-jeans/kinderbroek-grijs-1000004557.html