Faithful ofwel Getrouw
getrouw bijv.naamw.
Uitspraak: [xΙ'trΙu]
1) als iets goed overeenkomt met het origineel of de werkelijkheid
2) als je je houdt aan wat je ooit afgesproken hebt of als vaste gewoonte hebt aangenomen
Bron: https://www.encyclo.nl/begrip/getrouw
Het wordt tijd dat ik dat weer eens serieus wat ga doen. Afgelopen week plaatste ik al dat ik 'Sick and tired' was van 'beeing sick and tired' en dan moet je ook actie ondernemen.
De afgelopen weken ben ik al wel bezig met babystapjes, alleen mist er nog iets.
"Accountability"
Doe wat werkt zegt men weleens dus ga ik dat nu weer doen. Wie mee wil doen evt met eigen verhaal /schrijven voel je welkom om dat hier te delen!
Wil je alleen meelezen, ook van harte welkom en dan hoop ik dat het interessant genoeg is.πππ€£
-Ik ga minimaal 3 keer per week hier schrijven over wat mij bezig houdt, dingen die ik doe/ heb gedaan om weer mijzelf te vinden. Om weer de persoon te vinden waarmee ik door een deur kan.
-Daarnaast zal ik de nodige quotes/afbeeldingen delen vooral voor mijzelf als herinnering en motivatie, maar mocht ik iemand anders ermee inspireren is dat altijd mooi meegenomen.
-Waarom hier en niet in meerdere andere topics? Voor mijn eigen overzicht en dat ik andere topics niet onderspam.π€
In het verleden heeft het delen van dit soort dingen mij erg geholpen, ik Moet nu gewoon echt iets doen om over die drempel heen te komen en door te blijven gaan. En er zullen genoeg πππ momenten komen, maar als ik nu niet Actief onderneem dan blijf ik hangen en dat wil ik niet!
Om terug te komen op de eerste alinea.
Ik heb mijn middelste na zijn overlijden beloofd dat ik er alles aan zou doen om weer mijzelf te worden en door te gaan met het leven. (Heb ik ook gedaan.)
Dus hoe pittig het afgelopen jaar ook was en nogsteeds wel beetje is, ik heb hem een belofte gemaakt. En die ga ik nakomen, stapje voor stapje. πͺ
And so it begins.
Ps. Mocht je te lang niet van mij horen hier, tag mij gerust hΓ© voor een update!