[verwijderd] Fijn dat jullie nog 3 kindjes hebben mogen krijgen! En ook nog zonder IVF.
Wij willen ook geen kindjes meer, we prijzen ons gelukkig met de 2 die we hebben mogen krijgen. Maar toch voelt het als een rouwproces.
[verwijderd] Fijn dat jullie nog 3 kindjes hebben mogen krijgen! En ook nog zonder IVF.
Wij willen ook geen kindjes meer, we prijzen ons gelukkig met de 2 die we hebben mogen krijgen. Maar toch voelt het als een rouwproces.
Op zp beland toen ik zwanger was en was eigenlijk alleen een meelezer.
hier naartoe mee verhuisd en ik wilde proberen niet alleen een meelezer te zijn.
Leuke sfeer en veel verschillende onderwerpen hier!
Ik was bijna 19 en zwanger en niemand in mijn omgeving die al een kind had of zwanger was. Na de geboorte om dezelfde reden blijven plakken. Alweer 11 jaar geleden dat ik op zwp kwam
Nu dit forum omdat ik het op zwp niet leuk meer vond. Heel blij hier, net wat kleiner allemaal waardoor t vertrouwder aanvoelt.
Ik ben het helemaal eens dat het hier veiliger voelt en ik daarom liever hier praat. Maar door het weinige aantal leden moet je samen natuurlijk heel erg de content maken en ik merk dat ik dan dus te weinig “bijdraag” wellicht en daar voel ik me dan soms “schuldig” over gek genoeg.
Hopsatee nee dat valt toch wel mee? Je bent hier ook niks verplicht... Ik reageer soms dagen nergens op en dan ineens weer veel. En ook niet altijd inhoudelijk. Maar dat maakt toch allemaal niet uit? Ik voel iig geen druk op hoe en waar ik op reageer.
Hooyo-shimbir Nou het is ook niet zon groot schuldgevoel hoor maar meer dat ik dan denk oh, he je moet echt ff wat meer posten
Hopsatee gelukkig
Eerst ZP natuurlijk , daar terecht gekomen omdat ik ooit 2 weken overtijd was en dacht dat dat heel erg was, haha. En toen ben ik daar blijven hangen.
Nu deels overgestapt op AvdK , het is hier een stuk veiliger en minder veroordelend dan op ZP, maar aangezien ik nog wel een kinderwens heb zit ik ook daar. .. En ja, soms ook nog voor de popcorn topics want ik ben nou een verschrikkelijk mens en zo
O en waarom ik op een forum zit is echt om
de ontspanning en de sociale interactie. We zijn -imo- toch wel een grote groep vrienden geworden dus ik kon hier graag lekker kletsen . Echt diepe discussies ga ik vaker uit de weg , ik probeer het wel eens maar ik heb het idee dan snel op de vinger getikt te worden. Blijkbaar weet ik niet voldoende, ben ik te kort door de bocht of neem ik het topic een andere kant op dan de ts voor ogen had. Dus voor het nuttige zit ik hier niet, wel voor de korte verhaaltjes, leuke momenten, steun, support en hier en daar een knuffel voor de meiden die het nodig hebben ♡
Ik kom hier voor de gezelligheid. Het voelt voor mij laagdrempelig en ik kan zelf kiezen op welk moment ik contacten wil aangaan (reageren dus).
Ik begon op zwangerschapsforum maar die stopte ermee. Toen kwam ik op zp maar die vind ik te massaal. Dit forum vind ik prettig ookal heb ik niet een hele grote/superactieve bijdrage.
Ansji ja precies dat is het wel een beetje! Je maakt zelf niet echt de keuze hè, die is voor je gemaakt.
[verwijderd] oh, ik kijk ook nog steeds op zp voor de drama hoor! Maar dan reageer ik niet heerlijk toch, de boze mensen, rare ideeën over anticonceptie, mensen die denken dat anderen via de pc weten of ze zwanger zijn maar geen test willen doen. Ik vind dat humor.
Rietjesbeker haha precies dat idd. Vaak reageer ik niet want ik ben er niet op uit om de TS de grond in te stampen of zo, maar soms dan kan ik het niet laten te zeggen doe dom ze bezig is wanneer ze ook echt dom bezig is. (Vreemdgaan, verkeerde AC gebruik, kind nemen terwijl leven niet op orde enz.) Maar goed.. off topic dit
[verwijderd] och, off topic, het is wel waarom we op een forum zitten
Rietjesbeker haha ja
[verwijderd] er is daar nu ook weer een heerlijk topic aan de gang.
Ysabella Dat soort topics zijn juist de reden dat ik nog steeds forumverslaafd ben...
Het is wel een beetje triestig om te vertellen, maar ik zit hier mede omdat ik me toch wel eens een beetje alleen voel. Ik heb niet zoveel vriendinnen en de vriendinnen die ik heb zie ik weinig. Nieuwe contacten maken “in het echt” wil maar niet echt lukken en om dan toch nog met iemand anders te kletsen dan mijn man en mijn zusje klets ik hier mee.
Ik heb een tijd geleden al wel besloten, dat was nog op zp, waar de discussies steeds sneller uit de hand liepen en op de persoon werd gespeeld, dat ik me niet meer ga mengen in discussies.