Even een update, ik heb vandaag weer de man die het mede organiseert gesproken. Hij zag er al een paar dagen tegenop om mij te bellen. Wat blijkt, degenen die het normaal organiseerden en daar ervaring mee hebben zijn overgestapt naar een andere organisatie dus het organiserend comitΓ© moet nu zelf een beetje het wiel uitvinden. Ze vinden het heel lastig hoe ze het qua kosten moeten aanpakken en zitten te worstelen met of ik dan vrij moet nemen enzovoort. Ik heb hem maar een beetje gerustgesteld en gezegd dat ik het sowieso ga doen dus ze hoeven zich niet druk te maken over het programma, de kosten komen we wel uit. Ik moet toevallig volgende week maandag op het hoofdkantoor zijn waar een vrouw zit die hier ook wat over te zeggen heeft, dus dan ga ik even bij haar overleggen. Doordat ze het zelf niet zo goed weten ga ik denk ik maar een beetje de leiding nemen en een paar voorstellen doen. Maar de dag gaat dus in ieder geval door en wat ik precies ga doen hebben we nu ook vastgesteld. Ik heb er zin in π