Dahlia Eyo captain jack!!! Ohhh jeugdsentiment hier 🤪😍 Edit; ik heb de clip even bekeken maar een wet t-shirt deden wij dan niet he hahaha. Een vriend van mij was de captain en wij deden er sport/ochtend/militairen oefeningen bij. Hebben er toen wel mee gewonnen 😁
Bloem Dahlia ik dacht meteen aan de macarena😜 maar allemaal die liedjes uit de oude doos zou ook nog wel eens een hit kunnen zijn.
[verwijderd] De enige jongen in het 8-tal durft geen solo te playbacken. Alleen maar mannelijke stemmen vinden de meiden niet leuk. Zij willen vooral make up en mooie jurken.
[verwijderd] Pietje1987 duurde even, maar ik herken het nu. Deze is wel erg leuk, maar jammer dat het alleen mannen zijn.
[verwijderd] Pietje1987 Tarzan en Jane van toy box? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar deze heb ik zelf al een keer geplaybackt tijdens sport en spelweek 🤦♀️.
[verwijderd] Bloem ik heb twee jaar geleden al een frozen complicatie gedaan. Jullie hebben wel goede ideeen, want ze zijn al uitgevoerd 😂
Bloem Oh, doet me denken... ik heb vroeger de Bangles geplaybackt... Walk like an egytian! Zegt iemand dat nog wat? En Mel en Kim, en Madonna, en en en.... 🤣sla een beetje door geloof ik😜
[verwijderd] Bloem deze vind ik ook allemaal leuk! Voor de volwassenen moeten we ook nog wat bedenken 🤔
Bloem [verwijderd] Nou, is dat vast geregeld. The Bangles is natuurlijk über simpel 😂 Maar nu die kids nog... ehm, en een compilatie van speciale seizoensnummers bijv lente, zomer, herfst, winter (kerst, Pasen, ???)