[verwijderd] Puzzelstukje met pasapas worden we laatste. Te weinig origineel en te makkelijk. Sowieso doet kinderen voor kinderen het nooit lekker helaas. We hebben er al twee keer mee verloren. Het zijn altijd complete shows hier 😱. Wat bedoel je met minidisco?
Dahlia Eyo captain jack!!! Ohhh jeugdsentiment hier 🤪😍 Edit; ik heb de clip even bekeken maar een wet t-shirt deden wij dan niet he hahaha. Een vriend van mij was de captain en wij deden er sport/ochtend/militairen oefeningen bij. Hebben er toen wel mee gewonnen 😁
Bloem Dahlia ik dacht meteen aan de macarena😜 maar allemaal die liedjes uit de oude doos zou ook nog wel eens een hit kunnen zijn.
[verwijderd] De enige jongen in het 8-tal durft geen solo te playbacken. Alleen maar mannelijke stemmen vinden de meiden niet leuk. Zij willen vooral make up en mooie jurken.
[verwijderd] Pietje1987 duurde even, maar ik herken het nu. Deze is wel erg leuk, maar jammer dat het alleen mannen zijn.
[verwijderd] Pietje1987 Tarzan en Jane van toy box? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar deze heb ik zelf al een keer geplaybackt tijdens sport en spelweek 🤦♀️.
[verwijderd] Bloem ik heb twee jaar geleden al een frozen complicatie gedaan. Jullie hebben wel goede ideeen, want ze zijn al uitgevoerd 😂
Bloem Oh, doet me denken... ik heb vroeger de Bangles geplaybackt... Walk like an egytian! Zegt iemand dat nog wat? En Mel en Kim, en Madonna, en en en.... 🤣sla een beetje door geloof ik😜
[verwijderd] Bloem deze vind ik ook allemaal leuk! Voor de volwassenen moeten we ook nog wat bedenken 🤔