Ik 2, maar dan wel van ver voor dit forum. 1 iemand echt heel lang geleden geloof ik.

Pimpelmeesje Nee, dat denk ik niet. We zijn wel een paar keer bij het Radboud geweest, maar niet bij de st. Maartenskliniek.

Tantetil oh nou ben ik benieuwd wie πŸ˜› Als ik iemand zou herkennen zou ik denk ik eerder een pb sturen via het forum dan dat ik iemand persoonlijk aan zou spreken. Tenzij ik het echt helemaal zeker zou weten maar dat heb ik denk ik bij bijna niemand.

Aan zp heb ik goeie vriendinnen over gehouden, die zie ik regelmatig. Verder kwam ik een keer een oud klasgenootje tegen, ze had dezelfde bijnaam als vroeger op msn. Haar heb ik toen wel geappt. Verder denk ik dat ik hier niemand ken en denk zelfs dat er niemand echt in de buurt woont?

Vroeger eens vanop het zp maar weet haar zp naam niet meer en ook niet of ze nog actief is of niet.
    Nu gaan onze kindjes naar dezelfde school.

Ik zou het wel willen weten als iemand mij herkent. 😊

@Bubbels ken ik al 33 jaar dus die spot ik regelmatig in het wild. Soms dagelijks zelfs.

Verder niet. Wel een groepje β€œMommies” en wat leuke contacten overgehouden aan ZP en daar ook wel eens mee afgesproken.

• [verwijderd]

Ik heb nooit iemand herkend en voor zover ik weet ben ik ook nooit herkend. Maar mocht iemand me spotten, dan zou ik het wel willen weten

• [verwijderd]

Alleen ca vier jaar geleden een aantal dames van zp ontmoet (en via app contact) die in de regio wonen. Met de meeste van hen geen contact meer. Verder nooit iemand herkend en ook nooit herkend door een ander voor zover ik weet. Maar ben ook niet de meest actieve, dus onwaarschijnlijk dat dat gaat gebeuren denk ik en dat vind ik ook wel prima. Lekker anoniem zo.

• [verwijderd]

Van dit forum heb ik @Schuurpapier en @Riverdale ontmoet.

Van ZP nog een paar anderen ontmoet. Ook heb ik iemand herkent die blijkbaar naar mijn woonplaats was verhuisd gezien haar FB oproepjes op de plaatselijke FB groepen. Maar dit lid was op die groepen net zo irritant als op ZP. Ik heb haar een bericht gedaan dat ik haar herkende maar geen reactie op gehad.

Als iemand mij zou herkennen dan lijkt het me leuk om dat te horen. Waarom niet πŸ™‚

Een van zwp en dat is echt een enorm goede vriendin geworden. Verder ben ik niet zo heel erg van t spontaan sociaal en zou ik iemand niet aanspreken op straat ofzo . Ik zelf zou t wel leuk vinden als iemand mij spot dat te horen via pb.
        Er zijn een paar leden waarvan ik denk daarmee zou ik wel irl weleens mee willen afspreken.

Nee ik herken niet zo snel mensen. Ik herken ook geen mensen op een foto op facebook bijvoorbeeld, als ze een groepsfoto hebben dan zien ik het pas als ik de naam erboven lees denk ik 'oh ja dat is die'. En veder ben ik heel onoplettend, ik zou mijn eigen moeder nog voorbij lopen op straat.

Honkeytonk Ik woon in Overijssel, zijn er wel meer die bij mij in de buurt wonen! Maar ik woon dus niet bij jou in de buurt πŸ˜‰