[verwijderd] Jules jaaaa ik heb bij de primark voor 8 mensen dezelfde trui gekocht vanaf maat 92 tot maat xxl. en nog goedkoop ook! @[verwijderd]
Lisa280887 [verwijderd] superleuk! Komt mij trouwens wel bekend voor... had jij vorig jaar ook zoiets gedaan net kerst?
[verwijderd] Zara75 nee ik ga met kerst met vrienden op mini vakantie en dit is mijn kerstkado voor iedereen en dat moet verplicht 1e kerstdag tijdens het diner gedragen worden. Ik heb zoveel voorpret hieraan!
[verwijderd] Zara75 was dat maar waar, ik ben tevreden met 2 kindjes alleen voor een jongen/meisje tweeling zou ik het nog een keer aanwillen. Maar helaas gaat dat niet op bestelling.
[verwijderd] [verwijderd] nee denk dat ik dan als alleenstaande moeder achter blijf... ik verander onder zwangerschapshormonen in een duivelse echtgenote heb ik me laten vertellen ๐๐
[verwijderd] Ik kan dus echt helemaal niets voor mijzelf vinden. Voor de meisjes ben ik allang klaar ๐
[verwijderd] [verwijderd] lk heb het tegen over gestelde probleem, heb nu 6 outfits gekocht en heb maar voor 1 dag wat nodig. Nu kan ik tussen die 6 niet meer kiezen.
LisbethSalander Hier ook allen in een foute kersttrui. Daarmee omzijl ik โnetteโ kleding die na een kerstdag gourmetten zo enorm stinkt dat ik bang ben het nooit meer schoon te krijgen. Voor mijn man heb ik de kersttrui van Voetbal Inside ( Veronica Inside) met de koppen van Gijp, Johan Derksen en Wilfred Genee. Tja moet iets doen om hem in zoโn trui te krijgen๐
[verwijderd] Ik denk dat de meisjes dit aankrijgen. linksboven voor N&M, rechtsboven voor V&I. linksonder voor I, rechtsonder voor N, M & V maar ik twijfel nog wel, zoals gewoonlijk
[verwijderd] Heb dezelfde kleuren ongeveer voor mini. Wil voor mezelf ook iets met rood. Dat aan een oversized rode knit trui met een mooie zwarte broek zoiets.
Elena22 Beide jongens gaan in jeans met een overhemd en een gilletje van tweed stof. Geen idee wat mijn man draagt, waarschijnlijk jeans met een overhemd met daarover een nette trui. Ik twijfel nog tussen deze jurk met dezelfde kleur pumps en een nette jeans met pumps en een mooie blouse of trui. Overigens hangt alles in onze kast en kopen we dit jaar geen nieuwe outfit. https://www.zalando.nl/lauren-ralph-lauren-memory-taffeta-kitara-cocktailjurk-navy-l4221c0ho-k11.html?size=46&wmc=SEM310_NB_GO._1466588762_616296151_28270320661.&opc=2211&gclid=Cj0KCQiAurjgBRCqARIsAD09sg941uvIjvDagROeOWgyyq2xkVUC9ggRDhsa3S6yphre7gdc1mfASnUaAsZeEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Hopsatee Cactusje haha oud en nieuw dan ๐ Mijn jurkje arriveert vanavond ben benieuwd of het wat is!
sleutelbloem Cactusje ik ook niet, heb heel veel nette kleding in de kast, dus ik pluk daar gewoon wat uit hoor.
Jessie80 Met nog maar 1 naailes te gaan en op het laatste moment erachter komen dat ik iets verkeerd had gedaan had ik gisteren even stress maar mijn juf heeft me verzekerd dat ik deze rok ga dragen met kerst.