Hopsatee Deze hebben we nog niet toch? Show hier je outfit voor de feestdagen! Ik zal zo even uploaden wat ik besteld heb. Als me dat lukt dan!
Hopsatee [verwijderd] Oh ja! Die heb ik ook haha. Die kan ik wel posten bij de topics onder kinderen!
Hopsatee Ik heb een zwart glitterjurkje besteld bij Wefashion en ga nu even op zoek naar accessoires nog: https://www.wefashion.nl/nl_NL/dames-glitterdessin-jurk-90404559_0060.html?dwvar_90404559__0060_color=0060&backtolist=true
[verwijderd] Wij 'moeten' in een foute kersttrui. Iemand ideetjes voor een hele leuke? Voor zowel mijzelf, als vriend, als kind. (XS voor mij, M voor vriend, 86 voor zoon)
Hopsatee [verwijderd] Voor mijn zoontje van 4 en van 1 heb ik ze gekocht bij Kruidvat. Die vond ik nog niet zo heel fout en best wel leuk (en kost niks) Maar volgens mij heb jij geen Kruidvat in de buurt ;-) Lidl en C&A had ze ook....
Jules [verwijderd] Wij 'moeten' in een foute kersttrui. Iemand ideetjes voor een hele leuke? Voor zowel mijzelf, als vriend, als kind. (XS voor mij, M voor vriend, 86 voor zoon) @[verwijderd] weet daar alles van ๐
Ffion [verwijderd] bij de NextDirect hebben ze ook van die kersttruien https://www.nextdirect.com/nl/nl/shop/designfeature-christmassweater-0
[verwijderd] Hopsatee Voor mijn zoontje van 4 en van 1 heb ik ze gekocht bij Kruidvat. Die vond ik nog niet zo heel fout en best wel leuk (en kost niks) Maar volgens mij heb jij geen Kruidvat in de buurt ;-) Lidl en C&A had ze ook.... C&A kan ik wel kijken ja, goeie!
[verwijderd] Jules jaaaa ik heb bij de primark voor 8 mensen dezelfde trui gekocht vanaf maat 92 tot maat xxl. en nog goedkoop ook! @[verwijderd]
Robije Ik heb voor mij en Mn meiden een blauwe kerstjurk gekocht, met sneeuwpoppen, kerstbomen, kerstballen en zuurstokken erop. Voor mn man heb ik er een pak van. ๐คฃ
Lisa280887 [verwijderd] superleuk! Komt mij trouwens wel bekend voor... had jij vorig jaar ook zoiets gedaan net kerst?
[verwijderd] Zara75 nee ik ga met kerst met vrienden op mini vakantie en dit is mijn kerstkado voor iedereen en dat moet verplicht 1e kerstdag tijdens het diner gedragen worden. Ik heb zoveel voorpret hieraan!
[verwijderd] Zara75 was dat maar waar, ik ben tevreden met 2 kindjes alleen voor een jongen/meisje tweeling zou ik het nog een keer aanwillen. Maar helaas gaat dat niet op bestelling.
[verwijderd] [verwijderd] nee denk dat ik dan als alleenstaande moeder achter blijf... ik verander onder zwangerschapshormonen in een duivelse echtgenote heb ik me laten vertellen ๐๐
[verwijderd] Ik kan dus echt helemaal niets voor mijzelf vinden. Voor de meisjes ben ik allang klaar ๐
[verwijderd] [verwijderd] lk heb het tegen over gestelde probleem, heb nu 6 outfits gekocht en heb maar voor 1 dag wat nodig. Nu kan ik tussen die 6 niet meer kiezen.
LisbethSalander Hier ook allen in een foute kersttrui. Daarmee omzijl ik โnetteโ kleding die na een kerstdag gourmetten zo enorm stinkt dat ik bang ben het nooit meer schoon te krijgen. Voor mijn man heb ik de kersttrui van Voetbal Inside ( Veronica Inside) met de koppen van Gijp, Johan Derksen en Wilfred Genee. Tja moet iets doen om hem in zoโn trui te krijgen๐