• [verwijderd]

Hopsatee te veel. 🙈
We hebben en snel internet en extra zenders..

Marshmallow wij hebben t-mobile thuis en ik ben er wel tevreden over. Maar mijn mobiel bereik is hier ook goed, dus ik weet niet of dat eventueel wat met elkaar te maken heeft.

• Robije hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] ja ik vind het best duur in vergelijking met wat ik nu bij KPN betaal voor hetzelfde 🤔 (behalve dat ik straks zenders mis haha)

Anders moet ik ze gewoon maar even bellen oid. Het scheelt 7 euro met telfort en dat is per maand toch best wel wat 😉

Ik mis alle ophef geloof ik. Heb al jaren geen TV abonnement meer en dat kan ik iedereen aanraden. Ik betaal 8 euro in de maand voor NL Ziet en 12 euro in de maand voor Netflix. Verder heb ik niks. Op NL Ziet kun je alles kijken van NPO, SBS, RTL en nog wat zenders, terug kijken officieel een jaar maar langer geleden kan ook nog, en Live kijken kan ook. Op de Apple TV staat behalve NL Ziet en Netflix, ook nog YouTube, iTunes (voor films), NASA Tv en de BBC.

iMoeder En wat betaal je voor de internet aansluiting?
        Ik heb via mijn smart tv ook toegang tot allerlei apps idd. Ook youtube enz.

Marshmallow Mijn internet is iets van 28 euro in de maand geloof ik.
          Ik heb geen Smart tv. Ik heb een domme tv, waar een kastje op aangesloten is (de Apple TV). Dat is een mediabox waar je apps, spelletjes en films op kunt zetten, en waarmee je dingen kunt streamen naar de TV toe vanaf de iPhone, MacBook of een NAS (een netwerk harde schijf). Als ik bijv een serie wil kijken die ik niet legaal kan kijken dan kan ik die downloaden op mn NAS, en dan kijken op mn Tv. Zonder dat ik daar verder iets voor hoef te doen of aan te zetten.

Op die manier heb ik dus een domme tv, ‘slim’ gemaakt, en tegelijkertijd is het veel veiliger omdat de Apple TV wel bijgewerkt word en updates krijgt. Wat bij smart Tv’s niet zo is, waardoor het vaak een zwakke plek in je thuis netwerk is.

Ik weet wat een Apple tv is hoor 😉 zelf ook gehad.
          Ik ga even goed nadenken waar ik naar ga overstappen als ik alleen internet wil.

iMoeder
            wij hebben nog geen Apple tv maar wel een andere smartbox. Heb jij enige idee of dit met elkaar te vergelijken is? We hebben een smartbox zodat we Arabische zenders kunnen ontvangen, is dat ook mogelijk op Apple tv?

Lovely83 De meeste van zulke smartboxes waar je heel veel zenders op kunt ontvangen zijn eigenlijk piraterij (via Kodi). Op de Apple TV is het meeste legaal en de tv zender zelf moet een app hebben voor de Apple TV. Maar ik zie er wel Arabische zenders tussen staan volgens mij zoals al-Jazeera.

iMoeder
                is er ook ergens een lijst met zenders te vinden? We zoeken meer richting Sudanezen zenders zodat we nieuws daar kunnen volgen.

een maand later
                  • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Goed nieuws! Vooral met Fox ben ik heel erg blij!

[verwijderd] Jaaaa ik ben ook echt blij! Met Fox en Babytv (dat kijkt mijn jongste) Echt fijn!

een maand later

Zo mijn tv abbo is opgezegd, vanaf augustus alleen nog maar internet via t-mobile. Scheelt bijna 20 euro, dus daarvan kan ik tzt wel een nlziet/nlkijkt? abbo nemen. En dan alleen voor masterchef australië, dat was eigenlijk het enige wat ik nog keek, nu echt al maanden geen tv meer gekeken.