Marshmallow Doen, ga je geen spijt van krijgen! NPO is gratis, kun je gewoon online kijken. Zelfs een RTL abonnement is 4 euro per maand, dus als je dat zou willen kun je NPO en RTL kijken en dat is dan veel goedkoper dan een normaal tv abonnement. Maar ik heb geen RTL abonnement, wij kijken gewoon Netflix en soms NPO online.

Hier tevreden over Ziggo, vrijwel nooit storing, als er iets is lossen ze het snel op. Ons modem was bv stuk (na 8 jaar πŸ˜‰ ), dag later werd er al een nieuwe bezorgd.
Qua zenders weet ik even niet wat in welk pakket zit, het meest uitgebreide pakket is wel duur vind ik...

Is Foxtv hetzelfde als de Fox zender waar The walking dead op wordt uitgezonden?

Ik heb dus gisteren met kpn gechat maar vind de alternatieve (alleen internet) echt belachelijk duur! 41.50 pm. En dan heb ik alleen wifi voor thuis om netflix te kijken..

Een grote bundel op mobiel ipv wifi (100gb is max) is 63 euro. Ook idioot veel geld dan is alleen wifi en mn abbo goedkoper.
    Ik moet nog uitzoeken wat het zou kosten als ik overstap (contract loopt tot nov) maar waar naartoe dan.. Zie door de bomen het bos niet meer!

Edit we betalen nu trouwens 43euro voor internet en tv en dan hebben we kids zenderpakket erbij dus dat zou maar echt heel minimaal schelen..

Lumihiutale
    Jep.

Vind het trouwens ook stom dat ik wel een mail krijg dat bepaalde zenders verdwijnen maar ze er dan niet bij zetten waarom die verdwijnt. Nu heb ik het hier al gelezen, maar stom vind ik het dus wel.

• [verwijderd]

Hopsatee wij hebben ziggo. Heel tevreden over en hbo en f1 (dat vind mijn man dan weer heel fijn) en fox ☺ the resident 😍

Ziggo hier, maar Disney jr is ook verdwenen uit het pakket en de food network ook. Die laatste was mijn go to zender als ik even iets aan wilde hebben op de achtergrond tijdens het werken of in de avond als ik niet kon slapen. De eerste van de kinderen.

Wij zijn overgestapt van Tele2 naar ziggo, maar kan nou niet zeggen dat we nu veel tevredener zijn.

Alleen internet is trouwens ook vrij duur overal. T-mobile komt het goedkoopst uit de bus, is daar de verbinding betrouwbaar van? Telefoonverbinding is hier prut van T-mobile (heb ik via het werk) dus stap liever niet over van telfort naar t-mobile.

• [verwijderd]

Hopsatee te veel. πŸ™ˆ
        We hebben en snel internet en extra zenders..

Marshmallow wij hebben t-mobile thuis en ik ben er wel tevreden over. Maar mijn mobiel bereik is hier ook goed, dus ik weet niet of dat eventueel wat met elkaar te maken heeft.

• Robije hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] ja ik vind het best duur in vergelijking met wat ik nu bij KPN betaal voor hetzelfde πŸ€” (behalve dat ik straks zenders mis haha)

Anders moet ik ze gewoon maar even bellen oid. Het scheelt 7 euro met telfort en dat is per maand toch best wel wat πŸ˜‰

Ik mis alle ophef geloof ik. Heb al jaren geen TV abonnement meer en dat kan ik iedereen aanraden. Ik betaal 8 euro in de maand voor NL Ziet en 12 euro in de maand voor Netflix. Verder heb ik niks. Op NL Ziet kun je alles kijken van NPO, SBS, RTL en nog wat zenders, terug kijken officieel een jaar maar langer geleden kan ook nog, en Live kijken kan ook. Op de Apple TV staat behalve NL Ziet en Netflix, ook nog YouTube, iTunes (voor films), NASA Tv en de BBC.

iMoeder En wat betaal je voor de internet aansluiting?
              Ik heb via mijn smart tv ook toegang tot allerlei apps idd. Ook youtube enz.

Marshmallow Mijn internet is iets van 28 euro in de maand geloof ik.
                Ik heb geen Smart tv. Ik heb een domme tv, waar een kastje op aangesloten is (de Apple TV). Dat is een mediabox waar je apps, spelletjes en films op kunt zetten, en waarmee je dingen kunt streamen naar de TV toe vanaf de iPhone, MacBook of een NAS (een netwerk harde schijf). Als ik bijv een serie wil kijken die ik niet legaal kan kijken dan kan ik die downloaden op mn NAS, en dan kijken op mn Tv. Zonder dat ik daar verder iets voor hoef te doen of aan te zetten.

Op die manier heb ik dus een domme tv, β€˜slim’ gemaakt, en tegelijkertijd is het veel veiliger omdat de Apple TV wel bijgewerkt word en updates krijgt. Wat bij smart Tv’s niet zo is, waardoor het vaak een zwakke plek in je thuis netwerk is.

Ik weet wat een Apple tv is hoor πŸ˜‰ zelf ook gehad.
                Ik ga even goed nadenken waar ik naar ga overstappen als ik alleen internet wil.

iMoeder
                  wij hebben nog geen Apple tv maar wel een andere smartbox. Heb jij enige idee of dit met elkaar te vergelijken is? We hebben een smartbox zodat we Arabische zenders kunnen ontvangen, is dat ook mogelijk op Apple tv?