Ik vind Ziggo nog best duur.. hoe is ziggo verder qua service etc? Hier nooit gedoe met KPN tot nu toe maar hoor veel horror over ziggo...9

Wat? Verdwijnt baby tv en dus ook Oliver en Billy en bam bam ?πŸ˜­πŸ˜‚ Dat zal mijn zoon leuk vinden, ik bereid mij nu maar vast voor op het slecht nieuws gesprek. 🀭

Wij hadden dus hiervoor ziggo rn echt super slechte ervaringen... Heel vaak storingen, slecht ontvangst enz enz. Maarja..
    Kpn beviel goed tot dusver, maar als ze dit gaan schrappen dan vraag ik me af waar ik nog voor (wil) betaal..

Babytv is idd in een extra zenderpakket.

Hier ook slechte ervaring met ziggo.

National geographic gaat er ook af en aanverwanten. Is ook opgekocht door disney net als fox. Dus eind van t jaar maar Disney+ erbij nemen denk ik, gaat zo'n 6 euro pm kosten geloof ik. En dan heel tv er verder maar afgooien..

Wij hebben ziggo (doet het verder prima) maar Disney is hier ook al weg. Erg jammer want mijn dochter kijkt graag PJ masks.
      Nu moet je dus een abbo bij Disney gaan nemen....
      Ik vind het wel vervelend dat het betaalde video streaming systeem zo versnipperd.

• [verwijderd]

Ysabella via kpn kastje kan je ook youtube kijken (bij on demand). En daar staan zoveel billie en bambam afleveringen. Hier in huis ook een kleine fan.

• [verwijderd]

Sweetl van fox ben ik wel echt ziek. Volg veel series (empire, star, the resident). Was al van plan Disney+ aan te schaffen maar die overbrugging zal lang duren voor mijn gevoel.

[verwijderd] Ja vooral Fox he! Baal er ook van. Babytv kan je idd wel via YouTube afspelen en ze worden vanzelf ouder en kijken ze wat anders maar Fox 😭😭😭

Ik denk er al langere tijd over om mijn tv abbo op te zeggen, kijk eigenlijk nooit meer tv. Als ik al kijk is het voornamelijk publieke omroep en dat kan misschien ook wel via npo extra? Die andere programma's die ik kijk (masterchef AustraliΓ« eigenlijk voornamelijk) dan wel op een andere manier πŸ˜‰ Dan maar Disney + erbij nemen en dat npo, is het alsnog goedkoper dan mijn tv abbo.

Marshmallow Doen, ga je geen spijt van krijgen! NPO is gratis, kun je gewoon online kijken. Zelfs een RTL abonnement is 4 euro per maand, dus als je dat zou willen kun je NPO en RTL kijken en dat is dan veel goedkoper dan een normaal tv abonnement. Maar ik heb geen RTL abonnement, wij kijken gewoon Netflix en soms NPO online.

Hier tevreden over Ziggo, vrijwel nooit storing, als er iets is lossen ze het snel op. Ons modem was bv stuk (na 8 jaar πŸ˜‰ ), dag later werd er al een nieuwe bezorgd.
            Qua zenders weet ik even niet wat in welk pakket zit, het meest uitgebreide pakket is wel duur vind ik...

Is Foxtv hetzelfde als de Fox zender waar The walking dead op wordt uitgezonden?

Ik heb dus gisteren met kpn gechat maar vind de alternatieve (alleen internet) echt belachelijk duur! 41.50 pm. En dan heb ik alleen wifi voor thuis om netflix te kijken..

Een grote bundel op mobiel ipv wifi (100gb is max) is 63 euro. Ook idioot veel geld dan is alleen wifi en mn abbo goedkoper.
              Ik moet nog uitzoeken wat het zou kosten als ik overstap (contract loopt tot nov) maar waar naartoe dan.. Zie door de bomen het bos niet meer!

Edit we betalen nu trouwens 43euro voor internet en tv en dan hebben we kids zenderpakket erbij dus dat zou maar echt heel minimaal schelen..

Lumihiutale
              Jep.

Vind het trouwens ook stom dat ik wel een mail krijg dat bepaalde zenders verdwijnen maar ze er dan niet bij zetten waarom die verdwijnt. Nu heb ik het hier al gelezen, maar stom vind ik het dus wel.

• [verwijderd]

Hopsatee wij hebben ziggo. Heel tevreden over en hbo en f1 (dat vind mijn man dan weer heel fijn) en fox ☺ the resident 😍

Ziggo hier, maar Disney jr is ook verdwenen uit het pakket en de food network ook. Die laatste was mijn go to zender als ik even iets aan wilde hebben op de achtergrond tijdens het werken of in de avond als ik niet kon slapen. De eerste van de kinderen.

Wij zijn overgestapt van Tele2 naar ziggo, maar kan nou niet zeggen dat we nu veel tevredener zijn.

Alleen internet is trouwens ook vrij duur overal. T-mobile komt het goedkoopst uit de bus, is daar de verbinding betrouwbaar van? Telefoonverbinding is hier prut van T-mobile (heb ik via het werk) dus stap liever niet over van telfort naar t-mobile.

• [verwijderd]

Hopsatee te veel. πŸ™ˆ
                  We hebben en snel internet en extra zenders..