[verwijderd] Schuurpapier oh mijn favoriet!! π (Al heeft hij inmiddels stevige concurrentie van de topped chocolate caramel cookie dough...)
[verwijderd] Schuurpapier die toplaag is zΓ³ lekker!! Als ze hooked on you met top zouden maken zou ik nooit meer iets anders eten!
iMoeder Toch weer voor de bijl gegaan en in de sale nog een setje lingerie gekocht. En twee nieuwe boeken. Kan niet wachten tot die binnen komen en ik er weer lekker aan kan snuffelen. Ze komen van ver blijkbaar (8 dagen levertijd), dus dat duurt nog even.
[verwijderd] 2 kussentjes en een poster. Had bijna ook nog een vloerkleed gekocht, maar een impulsaankoop van 400 euro vond ik wat enthousiast. Ik wacht dus tot de kussentjes en poster er zijn of de kleuren mooi staan en wie weet komt het kleed er dan ook π
Angel1980 Kleding voor de kinderen, want ze hebben zo weinig proest Mijn man weet (nog) van niks π
[verwijderd] Ik weet niet of ik hem hier moet plaatsen of in het biecht topic, want hij is zΓ³ fout dat ik hem moest hebben. πΆ