Tantetil Huggybird de like is voor het eerste gedeelte...en fijn om te horen dat jullie het nog zo leuk hebben samen!
Huggybird Tantetil wij moesten samen weer heel hard lachen om haar imitatie van mij, schaterlachend op de bank. We lachen wel eens inderdaad maar elke avond gieren van het lachen samen is ook overdrevenπ we hebben het wel heel fijn, daar ben ik echt dankbaar voor, en ook dat we haar dat mee kunnen geven.
Rietjesbeker Een nacht goed geslapen! Zoon twee keer wakker voor voeding en dochter een keer omdat ze haar speen kwijt was, maar in totaal toch echt zo'n 8 uur geslapen!
[verwijderd] Bij gebrek aan omgang komt ex vandaag een pakket brengen voor de meiden. Ze gaan zwaaien voor het raam en hij zet een doos met hun favoriete eten voor de deur. Geen omgang + gratis eten = π₯³π₯³π₯³
[verwijderd] [verwijderd] Hahaha! πππ Maar even serieus: dat is toch best attent van hem. ππ»
[verwijderd] [verwijderd] zeker, ondanks alle drama heeft die vriendin wel een goede invloed op hem. Dit is aardig.
Femkes Mijn zoon is zijn groep 8 musical aan het oefenen. Zo grappig, ons huis is aardig gehorig, dus ik kan hem heel goed horen ondanks de dichte deur. Ik word er best vrolijk van.
Femkes Femkes hij heeft net gehoord dat hij de rol heeft gekregen die hij graag wilde! Musical is eind juni, dat zal toch wel weer kunnen?
Ysabella Ik word met 38 weken ingeleid, midden mei mogen wij eindelijk na al die weken onze tweede zoon in onze armen sluiten. π₯° ( en even hΓ©, hoe heerlijk is het dat ik minimaal 2 weken minder lang als een nijlpaard hoef rond te lopen?π€ͺ)
Huggybird [verwijderd] wat een leuk pakket! Zijn de meiden er blij mee? (misschien na Corona zo blijven doen, iedereen blijπ)
[verwijderd] Louelle81 ja dat vind ik ook! Moeilijk om toe te geven, maar dit is echt wel tof van hem.
[verwijderd] Huggybird ja zeker! Zitten ook nog cadeautjes voor ze bij, maar die mogen ze pas na het eten/douchen open maken. Ik zou het wel willen hoor, als het zo iedere maand kan.. denk alleen niet dat ex akkoord gaat π
[verwijderd] Huggybird zolang het zo blijft gaan als de afgelopen paar maanden.. Maar het is moeilijk om een paar maanden goed gedrag weg te strepen tegen 10 jaar ellende. Maar goed, het is een stap, hopen dat hij het zo vol blijft houden!
Huggybird [verwijderd] goed dat je er zo in staat, niet alleen voor je dochters maar ook voor jezelf. En die 10 jaar ellende is niet te vergeten en vergeven, denk dat je altijd op je hoede zal zijn wat hem betreft. Voor de meiden doe je het super goed in ieder gevalπ