Ik had sinds gisteren hele erge migraine en mijn man zou 3 weken weg zijn waarvan 1 week al voorbij is. Stond hij opeens na zijn werk voor de deur om vanmiddag en vanavond voor ons zoontje te zorgen zodat ik mijn rust kon pakken. ❀️

[verwijderd] ik kan maar 1 keer op leuk drukken, maar echt super vet gaaf leuk! Ik weet dat je daar echt behoefte aan had!!!

• [verwijderd]

Femkes dank je! Er is echt een last van mijn schouders gevallen. Het is ook echt een gave organisatie.

Dat mijn zoon van bijna 10 jaar nu al bijna 5 nachten droog is achter elkaar. Hij heeft ernstige blaasproblemen en een hele kleine blaas waardoor hij heel vaak kleine beetjes plast. We hebben nu bekkenbodemfysio en dat gaat heel goed. Zaterdag zegt hij opeens β€œik denk dat ik het wel kan nu droog blijven β€˜s nachts” om vervolgens te gaan slapen en droog te blijven. Hij is heel trots op zichzelf en wij op hem natuurlijk. Hij weet het nog niet maar als hij een week droog is krijgt hij van ons een battlepass voor Fortnite, kan me nu al verheugen op zijn blije gezicht.

Dat ik vandaag een super leuk relatie geschenk kreeg. Ben er helemaal happy mee. En ook echt voor mij uitgezocht, de klant had zelfs advies aan onze secretaresse gevraagd.

En dat een collega het voor me heeft opgenomen tegenover een klant die me geschoffeerd had (zo een seksistisch geval met vrouwtje dit, vrouwtje dat :zum kotsen: ). Waardoor ik me even een gered prinsesje voelde. πŸ‘Έ

Ik had gister weer flink hoofdpijn, mijn man heeft goed geholpen om de gillende meiden uit mijn buurt te houden 😍. Ondanks mijn hoofdpijn toch naar de sportschool gegaan omdat ik echt even tijd voor mezelf nodig had. Toen ik weer thuis kwam was mijn hoofdpijn weg en ben ik verder een heerlijk rustige avond gehad.

En ik vind dit nieuwe forum zo fijn! Het frisse van iets nieuws en ook vertrouwd door bekende leden! @[verwijderd] en @LucP echt een dikke pluim voor jullie!!

Ik heb net ontdekt dat als je op "Algemeen" klikt je alle topics van alle subfora onder Algemeen ziet. Ik hoorde mezelf echt denken "HΓ© cool!" en moest toen in mezelf lachen om mijn reactie. Blij zijn met de kleine dingen hΓ¨ πŸ˜…

Dat ik ongesteld ben geworden. Normaal had dat nog wel langer mogen duren maar we gaan volgende week 2 dagen weg dus het moest van mij nu maar een keer op tijd komen zodat het dan over is
        (Onregelmatige cyclus dus elke x weer verrassing)

En dan straks in het klaagtopic klagen dat ik me kut voel omdat ik ongesteld ben 😜

• [verwijderd]

Dat de dokter nog niet heeft gebeld met de uitslag van de echo. Als het heel slecht was geweest dan had ze vast al aan de telefoon gehangen.

• [verwijderd]

Het sneeuwt weerπŸŽ‰β„