Heel blij dat mijn vriend een avond weg is met collega’s en ik lekker in mijn eentje kan netflixen
Blije berichten 🔒
Bloem Oh, en ik ben ook zo blij dat de winterstop van de voetbal is begonnen. Heerlijk twee avonden vrij en niet op zaterdagochtend langs de lijn staan vernikkelen
Hoe dan? Hier gaan ze nog 2 weken door.... (En dan alleen de kerstvakantie vrij)
Omdat het nog erger kan..
Die van ons is regelmatig tot 3.30 wakker.
Ze is 5 jaar.
Vanalles al geprobeerd, zelfs geopereerd aan keel en neusamandelen. Niets helpt, soms gaat het weken goed en nu zitten we weer in nachten wakker tijd.
[verwijderd]
Eenkadootje Ja, dat is inderdaad erger. Jeetje.
Ik moet zeggen dat wij jarenlang om de beurt naast hem hebben gelegen tot hij in slaap was, en we sinds een paar maanden hem in zijn eentje in slaap laten vallen (wel nog altijd in ons bed(!!!).
Hij wordt in februari 8. We zijn het 'het is een fase' stadium wel een beetje voorbij inmiddels.
Maar!: hij gaat uiteindelijk wel slapen (het is nu ook stil eindelijk). De aanhouder wint!!
[verwijderd] Ik vroeg mij ook al
af waarom je dit in “Blije berichten” plaatsteZo blij zou ik er niet van worden.
Maar hij zal zich overdag wel voorbeeldig gedragen?
I live in a madhouse run by a tiny army that I made myself.
[verwijderd]
Diazz Maar hij zal zich overdag wel voorbeeldig gedragen?
ehm. nee?
[verwijderd] Edit: Waarom plaats ik dit in 'blije berichten'??? :
Ja joh ga ergens anders klagen
Hahahaha grapje hoor!!
[verwijderd]
Ik heb volgende week een arbeidsvoorwaarde gesprek voor een nieuwe baan!
- Bijgewerkt
Ik had sinds gisteren hele erge migraine en mijn man zou 3 weken weg zijn waarvan 1 week al voorbij is. Stond hij opeens na zijn werk voor de deur om vanmiddag en vanavond voor ons zoontje te zorgen zodat ik mijn rust kon pakken.
[verwijderd] ik kan maar 1 keer op leuk drukken, maar echt super vet gaaf leuk! Ik weet dat je daar echt behoefte aan had!!!
[verwijderd]
Het heeft vandaag gesneeuwd
[verwijderd] waar?
[verwijderd]
Femkes dank je! Er is echt een last van mijn schouders gevallen. Het is ook echt een gave organisatie.
[verwijderd]
[verwijderd] neee toch hier in NL?
[verwijderd]
Honkeytonk @[verwijderd]
Nee, wij zijn een weekje weg en hier is de hele ochtend sneeuw gevallen.
Dat mijn zoon van bijna 10 jaar nu al bijna 5 nachten droog is achter elkaar. Hij heeft ernstige blaasproblemen en een hele kleine blaas waardoor hij heel vaak kleine beetjes plast. We hebben nu bekkenbodemfysio en dat gaat heel goed. Zaterdag zegt hij opeens “ik denk dat ik het wel kan nu droog blijven ‘s nachts” om vervolgens te gaan slapen en droog te blijven. Hij is heel trots op zichzelf en wij op hem natuurlijk. Hij weet het nog niet maar als hij een week droog is krijgt hij van ons een battlepass voor Fortnite, kan me nu al verheugen op zijn blije gezicht.
Honkeytonk in haar naam
- Bijgewerkt
Dat ik vandaag een super leuk relatie geschenk kreeg. Ben er helemaal happy mee. En ook echt voor mij uitgezocht, de klant had zelfs advies aan onze secretaresse gevraagd.
En dat een collega het voor me heeft opgenomen tegenover een klant die me geschoffeerd had (zo een seksistisch geval met vrouwtje dit, vrouwtje dat :zum kotsen: ). Waardoor ik me even een gered prinsesje voelde.
Ik heb een 9 voor mijn module eindopdracht!!!
- Bijgewerkt
Ik had gister weer flink hoofdpijn, mijn man heeft goed geholpen om de gillende meiden uit mijn buurt te houden . Ondanks mijn hoofdpijn toch naar de sportschool gegaan omdat ik echt even tijd voor mezelf nodig had. Toen ik weer thuis kwam was mijn hoofdpijn weg en ben ik verder een heerlijk rustige avond gehad.
En ik vind dit nieuwe forum zo fijn! Het frisse van iets nieuws en ook vertrouwd door bekende leden! @[verwijderd] en @LucP echt een dikke pluim voor jullie!!