• [verwijderd]

Rietje88 Nee, geen idee. Ik ga nu nog kijken of het weggaat als mijn rugklachten flink behandeld worden of als ik naar de osteopaat ga. Anders weer terug naar de huisarts...

• [verwijderd]

Ik heb zo weekend. Zegt genoeg πŸ₯³

Ik word blij van het mooie vriesweer buiten. Zo weer lekker een stuk lopen met de hond en nog blijer ben ik dat ik morgen en zondag een keer geen wekker hoef te zetten. Heel de week al om 6.15 uit bed en ben inmiddels flink moe pff

• [verwijderd]

Luuz

En waar is hier?

• Luuz hebben hierop gereageerd.

Nou ik word der niet van blij maar in Limburg sneeuwt t ook πŸ˜‘ een beetje gelukkig!

Ik ben wel blij dat t morgen wel weer weg zal zijn 😝

Manque Wij hebben ook alle pakketten klaar. Happy!

• [verwijderd]

Mijn meisjes zijn beiden geslaagd voor hun karate examen πŸ˜€

• [verwijderd]

Luuz ik was de hele dag in Zwolle, maar geen sneeuwvlokje gezien😭

• Luuz vindt dit leuk

Luuz niet heel ver van zwolle vandaan maar ook geen sneeuwvlokje gezien

• Luuz vindt dit leuk

Ik word zo gelukkig van mijn kinderen. Net 3 en anderhalf. Vanmiddag kropen ze bij elkaar en kroelde de oudste de jongste door haar haar. Na 5 minuten lagen ze arm in arm onder een dekentje te knuffelenπŸ’•

Het koppie van mn dochter als man haar voorleest voor het slapen gaan. Echt ik smelt!!

Heerlijk topic!

ik werd vandaag enorm verrast door de ouders uit mijn groep. Ze hadden geld ingezameld en een supertof cadeau gekocht met een heel lief kerstkaartje! Zo leuk!

Dat mn dochters zo enthousiast zijn over de sneeuw en nu heerlijk buiten aan het spelen zijn. (En ik even lekker rustig met koffie op de bank kan netflixen )