Wij gaan vanavond met de hele familie via beeldbellen bingo spelen
mijn dochter en ik hebben appelflappen gebakken voor iedereen. Mijn vader en mijn broer hebben die van hun al opgehaald en mijn broer heeft de bingo kaarten voor iedereen hier achter gelaten. Mijn zus komt zo de appelflappen en de bingo kaarten voor haar gezin ophalen.
zo gezellig! Met zβn allen met iets lekkers er bij bingo spelen (eigenlijk heb ik een hekel aan bingo maar dit is zo geinig)
Blije berichten π
Duurt dat bij Zalando een maand?
Heb er nog nooit besteld namelijk maar hoop toch dat het volgende week ergens bezorgd wordt
Snoeki Nee alleen bij zalando lounge
Wij hebben gisteravond met mijn beste vriendin en man en mijn zusje en man PubQuiz gespeeld! Echt superleuk!
En we hebben gewonnen. Nog leuker :p
Ik heb een nieuw stuk moestuin, daar vandaag voor het eerst in gewerkt van 9 tot half 12. Kost wat moeite om me daartoe te zetten maar het was echt heel fijn! Wel opvallend dat er drie keer mensen kwamen kijken voor een stuk tuin, alsof iedereen ineens een tuin wil
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Nu al zo'n heerlijke dag! Vanmorgen boodschappen gaan doen (nou ja, mijn man), voor twee weken. Vanmiddag in de tuin gespeeld en gewerkt, voor het eerst weer in de zandbak, een start gemaakt met de moestuin, lekker relaxed. Heerlijk! Zoon is al gedouched (zat onder het zand) en lekker fris en rozig van het buitenspelen, zometeen frietjes eten (want zaterdag is frietjesdag). En morgen.. dan doen we het gewoon nog een keer want het wordt weer mooi weer
[verwijderd] ik word hier ook blij van! Gelukkig gaat het weer goed met je.
Tantetil we hebben er nu 2 fruitboompjes en 2 frambozenstruiken in gezet.en verder gewoon allemaal groente, we hebben echt heel veel zaden dus vanalles wat ik doe het al 2 jaar maar nu dus een ander stuk grond. Ik heb er ook nog steeds geen verstand van maar heb elk jaar groente dus het zal wel goed zijn. Oja en we krijgen ook nog aardbeienplantjes!
[verwijderd]
Tantetil lief van jou!
Tegen mijn man had ik gezegd dat ik mij niet zo bezig hou met alle baby spullen en kleding kopen. Lees; gewoon helemaal niet. (Behalve het geboorte pakje)Ik ben best gestrest door het hele covid gebeuren en wil alleen maar dat iedereen in mijn gezin gezond blijft en dat ik gewoon kan bevallen waar mijn man bij is.
Nu had mijn man gevraagd wat we allemaal nodig hadden en heeft hij dus echt alles besteld. Van kleding tot leuke spulletjes in de babykamer. Ik ben zo ongelofelijk blij dat hij dit allemaal heeft gedaan. Nu alleen het geboorte kaartje nog samen uitzoeken.
Mijn sportdocent zet nu fitnessfilmpjes online om thuis te doen met je eigen lichaamsgewicht en elke week stuurt ze een hardlooptraining door. Superfijn! dus ik heb net gesport thuis, vind ik heel knap van mezelf
Ysabella Wat fijn zeg!
[verwijderd]
Mijn zoon is voor het eerst sinds 3 weken vrijwillig van de bank af gekomen. Hij is 20 minuten buiten geweest. Ik ben zo enorm blij Γ¨n trots op hem. Hij is erg van slag door de quarantaine. De eerste week heeft hij niet tot nauwelijks gepraat. De laatste 2 weken is hij Γ³f helemaal stil Γ³f continu hardop in gesprek met zichzelf. Maar altijd in zijn eigen wereld. En nu wilde hij voor heel even zijn wereld met mij delen.
Mijn hoofdpijn is over!
- Bijgewerkt
Pimpelmeesje ik heb daar gister voor t eerst wat besteld maar staat dat ze t bezorgen tussen 6-11 april. Klopt dat dan wel? Of duurt t echt zo lang?
Hooyo-shimbir Nee sommige merken zijn sneller dan andere, wat ze zeggen klopt wel altijd hoor
Ik heb mijn ouders weer gezien sinds 8 maart...
Weer hebben heerlijk buiten op het balkon gegeten. Genieten hoor!