[verwijderd] Hopsatee Nescio ik kocht ze op vakantie altijd, stonden in zo'n draairek bij de campingwinkel đ Ook daarvan moeten er nog meer zijn, in een van de andere dozen...
Nescio @[verwijderd] jeugdsentiment!! Ik was ook weg van R.L. Stine en die blauwe thrillerboekjes, ook zo'n serie.
Lovely83 Eindelijk een kleur kunnen kiezen voor de muur in onze woonkamer! Nu man lief aankijken of hij morgen direct voor mij wil verven.
Cactusje Ik ben blij dat de oudste mee kon boodschappen doen. Lopen doet vandaag echt pijn en zo kon ik aan de kar blijven hangen..
Sevenof9 Eindelijk weer een nieuwe aflevering van Outlander gezien đ Geweldige start van seizoen 5!
Nescio Gisteren mijn afscheid van mijn werk. Cadeaus, een kaartje met prachtige teksten, glaasje cava en hapjes. Ik had bloemen voor mijn manager gekocht en ze was ontroerd en ik ook. Woensdag begin ik op mijn nieuwe werk. En het is echt goed zo.
[verwijderd] iMoeder ja! Eigenlijk zou vorige week de omgang zijn (nadat hij al was verzet door ciara), maar toen had hij ze nog niet gekocht. F heeft hem geappt dat de omgang dan maar een week later moest want ze wilde haar schoenen đđ¤Ŗ Vandaag dus gekregen.
Madeliefje06 Ik was vanmiddag met de kinderen winkelen en we gingen na afloop ergens een taartje eten. Komt er een vrouw van mijn leeftijd naar me toe om te zeggen dat ze bewondering voor me had om met vier jonge kinderen op pad te gaan en dat het er zo relaxt uitzag. Vervolgens nog zeker 20 minuut gepraat met elkaar. Zo fijn die spontane complimentjes en leuke gesprekken!
[verwijderd] Besloten om eind vd zomer samen met zoon een dagje naar de efteling te gaan. Ik ben dan wel hersteld en dan wil ik hem lekker een dagje mama tijd geven, nadat de baby is geboren. Nu al zin in!