Pimpelmeesje Manque woohoo! Als iemand het verdient zijn jullie het! Snap het dubbele gevoel ook wel, maar het gaat jullie denk ik zo veel lucht geven, en daarmee kunnen jullie alleen maar betere ouders zijn. Wanneer was het eerste logeerweekend ookalweer?
iMoeder Manque Ik snap dat het heel dubbel is. Maar om het vol te houden moet je ook goed voor jezelf en relatie kunnen zorgen. Dus heel fijn dat daar nu ietsje meer ruimte voor komt! 😊
Marshmallow Ondanks dat de sessie bij de psych wel heftig was heeft het me ook weer inzicht gegeven. Ik vind mezelf al vrij snel een slechte moeder, maar dat ben ik eigenlijk helemaal niet.
Rietjesbeker De nieuwe wasmachine is er! En hij is zo vreselijk veel stiller dan de oude! En er kan meer was in! 🥳
Marshmallow iMoeder haha ja, maar jezelf en hele slechte moeder vinden is ook niet goed. En je hebt goed en perfect. Niemand is perfect 😏
Marshmallow Mijn zoon is heerlijk aan het spelen met de inhoud van de vertel tas van rupsje nooitgenoeg, echt genieten!
Rietjesbeker Voor het eerst sinds de geboorte van zoon een goede nacht gehad! Hij kwam maar twee keer, en heeft het grootste deel van de nacht in zijn eigen bed geslapen ipv op mij. Ik heb zelfs gedroomd! (weet alleen niet meer wat precies)
Louelle81 Dochter heeft de afgelopen dagen in haar eigen bed geslapen. Wel bij ons op de kamer. Man en ik zijn veel meer uitgeslapen nu we onze ruimte weer hebben. Ook dochter lijkt beter te slapen. Volgende stap is naar eigen kamer. Maar dit is al héérlijk!