[verwijderd] [verwijderd] Die Bing .. ik heb het geprobeerd maar R vindt er dus niets aan , ik ook niet trouwens. Wat maakt hem zo ontzettend leuk voor kleine kinderen?
Cactusje [verwijderd] Kleine meid vind het ook leuk, ik niet. Vind het maar een raar egoΓ―stisch ventje. Het is dat zijn knuffel hem manieren e.d. bij brengt...
Ysabella [verwijderd] eerst vond N Bing helemaal geweldig als ik het nu opzet begint hij te gillen. π
[verwijderd] Marshmallow valt wel mee hoor! Je houdt ervan of niet een toevallig vindt mijn zoon hem wel heel leuk. π [verwijderd] ik denk dat het voor mijn zoon makkelijk te volgen is, de korte bondige zinnetjes en uitspraken.
Rietjesbeker Cactusje is dat zijn knuffel of veranderen volwassenen in het Bing-universum in een vreemd soort lappenpoppen?
Rietjesbeker Mijn jaszak scheurde uit, dus die heb ik gemaakt. Best netjes gelukt, al zeg ik het zelf (en had ik niet die exacte kleur garen).
Rietjesbeker [verwijderd] wij ook wel hoor! In elk geval kijk ik veeeeeel liever Bing dan teletubbies
Runa Na 5 dagen niet kunnen wassen staat onze nieuwe wasmachine er π₯³ Nog nooit zo blij geweest dat ik weer kon wassen haha
Cactusje Runa Best gek dat je zo blij kan zijn met een nieuwe wasmachine hè. Ik had het een aantal jaar geleden ook, gelukkig had ik ook nog een camping wasmachine waardoor ik gewoon door kon wassen, maar oh wat was ik blij toen de nieuwe er eindelijk was!
Runa Honkeytonk nou idd! Mijn schoonmoeder heeft 1 was gedaan van mijn zoontje, maar de rest is opgestapeld. Ik hoef me in ieder geval niet te vervelen dit weekend π
[verwijderd] Rietjesbeker Ja ik ook. Dat oh-ooh heb ik nooit begrepen, en het stimuleert goed taalgebruik ook niet echt. Halfbakken zinnetjes. Ik vind Bing echt lekker inspelen op de belevingswereld van een peuter (kleuter ook nog?) er wordt goed gesproken en zoon leert er ook wat van.
Robije Rietjesbeker ja de Teletubbies gingen hier ook nooit aan, dat hebben mβn meiden alleen bij mβn schoonvader gezien.
Vulpen Hier was het een tijdje Nijntje en vandaag ineens weer Het Zandkasteel. Beide helemaal prima π
Honkeytonk Runa joepie haha. Hoewel een nieuwe machine altijd wel ff leuker is om mee te wassen π. Succes en sterkte met wegwerken haha.