[verwijderd] Huggybird Zo leuk om te doen en de spierpijn wordt minder.😉 Zoon gebruikt het niet meer, maar ik nog wel van tijd tot tijd.
Marshmallow Genoten van vandaag, opa en oma waren er. De kinderen zijn er dan echt zichtbaar blij mee ❤️
Marshmallow En vandaag had ik tot 2x toe 2 kinderen op mijn schoot hangen. Wat voel ik me dan rijk. Vanavond zei ik het heel zachtjes tegen mijn moeder en toen keek zij weer zo blij dat ik me nog gelukkiger voelde op dat moment ❤️.
[verwijderd] Huggybird Mijn oudste is zonder hoorapparaten zo goed als doof. Via zijn school destijds twee gebaren circussen gedaan, hij heeft het nu niet meer nodig. Het gebaren zit er bij mij alleen in gesleten. 😜
Rietjesbeker Vandaag heerlijk met man uit lunchen geweest 😊 Was echt al weer veel te lang geleden dat we iets met z'n 2en hadden gedaan!
Mamabeertje Na een brakke nacht(daar was ik niet zo blij mee), zit ik nu lekker met de kinderen, in pyjama op de bank met een kopje thee, naar een film van Casper en Emma te kijken. De oudste heeft vrij vandaag.
[verwijderd] Ik ben echt zo hard aan het knallen op mijn werk. Heerlijk! En nog 5 weken, dan gaan we op vakantie!
[verwijderd] Ik moest zo lachen net. Ik zeg tegen mijn zoon dat ik zijn mama ben, niet zijn kast-opruim-mevrouw. Hij had stapeltjes kleren omgegooid. Zegtie dat ik wel zijn waskampioen ben. Hahaha 😂😍
[verwijderd] Robbie was met de pop aan het tutten.. hij hield hem lief vast en gaf zo een kus op zijn wang. Een echte kus 😍 ! (zelfs ik krijg geen echte kussen) Yeaaaah echtegebeurtenissennadoeninfantasiespel ! ❤️
[verwijderd] Tantetil Midweekje Texel! Ik hoop dat het in ieder geval droog is. Meer eisen heb ik eigenlijk niet. 😉
[verwijderd] Tantetil We hebben een nieuw huisje (5 pers, gebouwd jan 2019) geboekt op vakantiepark de Krim. Ik kreeg de tip van iemand die er een aantal keer is geweest. Er is een gloednieuw zwembad en veel te doen op het park.
Manque [verwijderd] prachtig daar, wij zijn er ook 2x geweest. Helaas is het aangepaste huisje dat wij huurden verkocht, dus we zijn ons stekje kwijt. Maar wat een paradijs op aarde joh, dat eiland. En de Krim is echt een heel mooi park!
Manque [verwijderd] Ach, we hebben dit jaar een ander huisje gevonden, in Zeeland deze keer. Misschien komt er op Texel ook ooit wel weer zoiets. Tip: goeie fiets huren!
[verwijderd] Manque Dank voor de tip. Ik twijfelde of we de fietsen mee moesten nemen, maar gaan we toch maar doen.