[verwijderd] Marshmallow Dankjewel! Sinds ik een electrische fiets heb, ben ik dol op fietsen. In augustus heb ik een nieuwe gekocht en daarmee heb ik in 3 maanden tijd 1400 km gefietst. (incl woon-werkverkeer). Nu heb ik door een knieblessure al een tijdje niet gefietst, maar is mis het enorm! Na de kerstvakantie ga ik ook weer naar mijn werk fietsen.
Cactusje Kleine meid is weer lekker thuis en heeft zich als zichzelf gedragen in het ziekenhuis. Alleen op de operatietafel vond ze het wel een beetje spannend. Na het wakker worden meteen weer praatjes en lekker spelen.
[verwijderd] Vandaag samen met zoon koekjes gebakken. Hij vond het zó leuk! En het eerste koekje ging er ook goed in bij 'm. Na het eten als toetje nog een koekje, maar die schoof hij weg. Ahum. Het was leuk, maar misschien het recept nog een beetje bijschaven 😂
Manque Onze knul is 7 geworden vandaag. Ben enorm emotioneel de hele tijd, vreselijk 😂 Ik ben zo trots op hem. Foto's weg.
Pietje1987 Manque het zijn prachtige foto’s en jullie hebben een prachtige zoon 💙❤️!!! Ik denk dat elke moeder wel minimaal een beetje emotioneel is met een verjaardag ❤️ Ik wel altijd!