[verwijderd] Gefeliciteerd @[verwijderd]! Wij hebben een maccie-lunch gehad als afsluiting van de vakantie. Ik vind het ongegeneerd lekker!
[verwijderd] We krijgen bijna elke keer een klein verslagje van de ochtend op de psz, met foto's. De juf had vandaag zulke mooie complimenten opgeschreven dat ik er bijna van moest huilen. Ik ben zo blij met en trots op mijn sociale, lieve, gevoelige kleine man.
Marshmallow Vandaag verslag gelezen van mijn intake bij de revalidatie kliniek. Was goed en weer behoorlijk confronterend, maar ook hoopvol. Ik begin of as vrijdag al een anders dinsdag! Het is wel overduidelijk wat mijn rode draad is in mijn leven dus dat wordt iets wat ik ga aanpakken bij de psycholoog. Ik heb er zin in!
[verwijderd] Marshmallow ik lees al vaker dat je gaat revalideren, maar waarvan dan eigenlijk? Zo tof dat je er zin in hebt, dat laat zien dat jij een positief mens bent π
Marshmallow [verwijderd] nou het is een kliniek voor mensen met chronische pijn. Ik heb al pijn sinds mijn 16e (weet niet beter eigenlijk) en in augustus is de diagnose bechterew ingetrokken. Uiteindelijk hier terechtgekomen en nu ben ik zelfs blij dat de diagnose is ingetrokken, want anders had ik misschien nog jaren zo door gegaan en nu echt het gevoel dat ik het ga aanpakken en dat ik mijn doelen kan gaan verwezenlijken! En dat voelt heel erg fijn en goed!
[verwijderd] Marshmallow oh ja, nu begint er hier weer een lampje boven mijn hoofd te branden π heel goed dame, veel succes alvast!
Vulpen Marshmallow Volgens mij heeft een collega van mij ook zoiets gedaan! Toen ze begon kon ze alleen met krukken lopen en nu alweer jaren zonder, hoop dat het bij jou ook zo'n positief resultaat gaat hebben!
1986Lynn Onze oudste heeft gisteren zijn 2 spenen met doekjes weggegooid en vandaag ook zijn speen op de opvang. Hij was trots, maar toch ook wat verdrietig. Toch is hij al 2 avonden gewoon lekker gaan slapen ππ