Marshmallow [verwijderd] Woehoe gefeliciteerd!! Ik heb dat volgend jaar dat mijn leven eindelijk begint
Cactusje Tabletjes gehad van de ha om snachts minder te hoesten๐ฅณ. Had eigenlijk verwacht dat ik niks zou krijgen dus ik ben blij! Hopelijk vannacht een goede nacht slaap.
Cactusje Tantetil Ik denk dat ze wel geholpen hebben... Ik ben pas net uit bed๐. Wel een paar keer heel kort wakker geweest dat ik moest hoesten maar volgens mij geen hoestbui gehad, dat zou ik mijn man moeten vragen als hij thuis komt.
Pimpelmeesje Sevenof9 mss ga ik zo'n palet er ook maar eens bij houden als ik weer eens kleding bestel, ik heb echt teveel zwart en grijs ๐ Ik draag in de winter bijna continu truijurken, heeerlijk en dan hoef ik niet na te denken over combi's ๐
Bloem Pimpelmeesje Jurkjes zijn heel handig. Vind ik ook. In mijn geval ook nog fijn dat het vaak afkleed (dialect geloof ik, maar het maakt slanker in elk geval๐).
Lovely83 Gisteren te horen gekregen dat de vraagprijs van ons huis al is geboden, vandaag 2 kijkers die ook een bod willen uitbrengen! ๐ฅณ
Lovely83 Bloem vandaag nog een mooi bod gehad en we zijn akkoord gegaan๐ฅณ in 1,5 week tijd ons huis verkocht.