Sevenof9 Ik ben met kleding heel precies en pietluttig. Het moet precies passen bij elkaar en dat heb ik heel gedetailleerd in mβn hoofd zitten. Een truitje moet bijv precies dik genoeg zijn voor de tijd van het jaar en temperatuur. Een shirtje/truitje wat ik op n rok draag moet een andere lengte zijn dan op een broek etc. Ik heb bijv twee zwarte leren rokken in de kast die voor mij totaal anders zijn omdat de ene vijf centimeter korter is als de andere en wat minder taps toeloopt. De ene kan voor mij we met sneakers, de andere niet. Die vind ik alleen met hakken te dragen. Ook met kleuren ben ik heel kieskeurig en ik maak heel veel soorten waar ik allemaal iets van wil hebben. Bijv hoodies met rits, zonder rits, minimaal en zwarte en een grijze, een hoodie die wat langer is, een hoodie jurk, een wijde hoodie jurk, maar ook een wat strakker model, een trui met capuchon (dus hoodie maar dan van βwolβ) etc etc.
Ik wil ook in verschillende stijlen me kunnen kleden. Netjes, sportief, stoer, een beetje alto. Want mijn bui varieert dus kleding varieert mee. Ik heb dus zowel nette mantel pakjes en cocktail jurken als broeken met spijker randjes in de kast. En alles wat daar tussenin zit.