Cactusje Tantetil Ik denk dat ze wel geholpen hebben... Ik ben pas net uit bedπ. Wel een paar keer heel kort wakker geweest dat ik moest hoesten maar volgens mij geen hoestbui gehad, dat zou ik mijn man moeten vragen als hij thuis komt.
Pimpelmeesje Sevenof9 mss ga ik zo'n palet er ook maar eens bij houden als ik weer eens kleding bestel, ik heb echt teveel zwart en grijs π Ik draag in de winter bijna continu truijurken, heeerlijk en dan hoef ik niet na te denken over combi's π
Bloem Pimpelmeesje Jurkjes zijn heel handig. Vind ik ook. In mijn geval ook nog fijn dat het vaak afkleed (dialect geloof ik, maar het maakt slanker in elk gevalπ).
Lovely83 Gisteren te horen gekregen dat de vraagprijs van ons huis al is geboden, vandaag 2 kijkers die ook een bod willen uitbrengen! π₯³
Lovely83 Bloem vandaag nog een mooi bod gehad en we zijn akkoord gegaanπ₯³ in 1,5 week tijd ons huis verkocht.
Cactusje Tantetil Snap nu wel waarom je eigenlijk geen auto mag rijden met die pilletjes.. gelukkig gaat het overdag ook wel steeds beter dus ik verwacht ze maar een paar nachten te gebruiken.
Tantetil Manque goed schoonmaken, pit eerst half in een bekertje water, als er een worteltje groeit in de aarde doen. ( man heeft 't gedaan....ik weet verder van niks)
Vulpen Tantetil @Manque Het puntige deel moet onder, en je kan er satΓ©prikkers in steken om 'm goed in het water te krijgen (zodat het bovenste stuk droog blijft). Maar denk dat je ook kunt proberen' m meteen in de aarde te doen, dat hebben wij met die gember gedaan en dat ging ook goed.
Rietjesbeker Vulpen ja, dat heb ik ooit wel gedaan met een avocado, die plant is helaas bezweken aan een verhuizing, maar was dik een meter hoog uiteindelijk. Lukt overigens ook zo met paprika (zaadlijsten in de aarde).
[verwijderd] Tantetil We hebben een suite geboekt in Uden. We gaan eten op de kamer laten brengen, we krijgen vanavond beide een massage en we krijgen ontbijt op bed. 11 uur uitchecken, dus lekker uitslapen. HEEEERLIJK. π