Sweetl Wij hebben gisteren, na 3 jaar! π Een lamp gekocht voor boven de eettafel. Eindelijk dat verhuispeertje weg! Ook direct opgehangen en aangesloten enz dus er hangt echt een lamp!
[verwijderd] Schuurpapier Zo laag mogelijk ππ. Nee, gekheid, liefst ergens mid-60 maar dat is wel vrij ambitieus met mijn schildklieraandoening (en op mijn leeftijd). Maar voor nu ben ik al blij dat ik ΓΌberhaupt wat af ben gevallen...
[verwijderd] We kregen een lekker bedrag terug van Eneco vanwege de zonnepanelen. En nu heb ik een Nintendo Switch gekocht π Eindelijk weer gamen!
[verwijderd] [verwijderd] Echt he! π Zo blij mee. Hij ligt twee verdiepingen lager dan waar ik nu ben (eettafel woonkamer) en ik wil zooooooo graag dat ding uitpakken. Maar ik mag niet van mezelf π Balen....
[verwijderd] [verwijderd] Haha nee, deadlines. Ik ken mezelf, dan kijk ik twee uur later op van dat scherm en bedenk ik me dat ik nog heel veel moet doen, en dat ik dat dan 's avonds moet doen π
[verwijderd] [verwijderd] daar heb ik nou helemaal geen last van joh π€£ Snel doorwerken dan, straks een mooie beloning!
[verwijderd] [verwijderd] Tja, als je afspraken met klanten hebt gemaakt moet je wel he π Yes, heel snel door nu. Nog 2 uur en dan eten en kleine man in bad en hup, spelennnnn π Edit: Oh je bedoelt dat geplakt aan het scherm zitten. Las 't verkeerd π
Cactusje De woordjesjuf ( logopediste) is blij dat dochter voorlopig nog bij haar blijft komen. Ze vindt het namelijk reuze gezellig met mijn dochter en vond het al jammer dat ze afscheid zou moeten nemen. Zij maakt mijn hele maandagmiddag zo leuk, zei ze. Er is een plekje vrijgekomen om op school verder te gaan maar dat is in de middag onder schooltijd. Dochter slaapt dan nog heerlijk.