[verwijderd] wow wat goedkoop! Als jullie dat niet kopen wil ik het misschien wel :p hier is de grond veel duurder.
We hebben nog geen ontwerp, zijn daar nu mee bezig. Wij vinden het ook heel belangrijk dat de kinderen hun eigen plek hebben, dat is ook echt nodig. En ook dat de kinderen het zelf willen en leuk vinden, anders is het niet te doen denk ik. Ons oorspronkelijke plan was inderdaad een soort hobbithuis, maar dat kan hier alleen met heien omdat het veengrond is. Dat past voor ons niet bij het duurzame idee van het project dus daarom zijn we naar andere opties gaan zoeken. Wij willen niet volledig off grid. Wel zonnepanelen dus daar zullen we wel de stroom vandaan halen, dat doen we nu ook al. Verder denk ik ook een normaal toilet. Composttoilet en helofytenfilter hebben we ook over gedacht, maar daar kun je geen gebruik maken als je medicijnen slikt. Dat is geen optie, je weet nooit of we ziek worden en ik wil dat mijn vader ook bij ons van de wc gebruik kan maken als hij een chemokuur heeft bijvoorbeeld.
Tantetil dat had je dus nietzelf bedacht 😉