[verwijderd] we hebben twee plannen. Plan a is dat mijn zwager het voor ons bouwt. Plan b (als hij geen tijd heeft) is dat we het laten bouwen. Zelf zijn we niet zo handig en weet ik ook niet of het qua tijd gaat lukken met de ziekte van mijn vader wat best intensief zal worden. In ieder geval kunnen we eind dit jaar als het goed is een optie op de grond nemen die over een jaar ongeveer vrij komt. We zijn nu bezig met ontwerpen bedenken voor een tiny house waar we wel als gezin in passen, dus waarschijnlijk 40m2 en misschien nog een extra huisje erbij voor onze oudste zodat zij ook echt haar eigen plek heeft. Als dat lukt zouden we die later ook via airbnb oid kunnen verhuren. We hopen dat mijn zwager het echt gaat doen want hij kan het goed en dan kost het geen drol. We willen graag een heel lage hypotheek zodat we weinig vaste lasten hebben en veel vrijheid om te doen wat we willen. Het huis kan in een werkplaats gebouwd worden, dus daar kan al mee gestart worden als de grond nog niet beschikbaar is en dan kan het huis snel geplaatst worden als we de grond hebben. Ik heb er echt zin in, lijkt me heerlijk om weer zo simpel te wonen. In mijn studentenkamers en in onze stacaravan ben ik veruit het gelukkigst geweest, veel buiten en veel contact met elkaar. Een groot huis vind ik eigenlijk maar niks, komt alleen maar vol met spullen hier. Enne, je bent welkom als het af is hoor!