[verwijderd] Tantetil hij kan het wel! Zo... sporadisch.... Zelfs een kapotte klok staat 2 keer per dag goed zullen we maar zeggen π
[verwijderd] Zoon telt weer in het Nederlands! Dat waren zijn eerste woordjes met 18 maanden maar stopte daar opeens mee en ging over in het Frans. Vandaag hoorde ik hem opeens weer: één tee die! π Hij keek daarbij ook heel blij, ik denk dat hij het ook leuk vond dat hij het zich weer herinnerde π
Lumihiutale [verwijderd] Wat leuk om te lezen dit! Echt heel tof om te 'zien' hoe snel hij stappen maakt π (Fijn dat je er weer bent π)
Born2bme [verwijderd] ahh wat goed! En ook trots op zichzelf, dat is zo leuk om te zien altijd! Ennuhh..welkom terug!! π
Born2bme Voor het eerst in mijn leven gesolliciteerd (ven hiervoor overal zo ingerold) en uitgenodigd voor gesprek!
[verwijderd] Vulpen Ja daarom neem het voor lief. Maarja ik ben degene die er altijd is en het dus altijd ontgeld. En snap jet helemaal hij heeft het niet makkelijk gehad Dus ben blij dat die nu aan het aansterken is.
[verwijderd] Jeej! Net het "keukentafelgesprek" met de gemeente gehad. De zin-indicatie van mijn zoon wordt weer verlengd
Diazz Snoeki Haha, we gaan vaak nog langerπ Maar omdat we in Okt ook weer gaan, nu 3 weken. En dat blijkt dit keer ook wel lang zat βΊοΈ
Femkes Mijn dochter (die totaal geen interesse had in zindelijk worden en gisteren 2 keer in haar broek plaste zonder enige hint dat ze moest plassen) zei vanavond opeens, ik moet naar de wc. En plaste een mooie grote plas! Het begin is er!
Marshmallow Vanmorgen toen zoon wakker werd en ik hem vroeg: wat gaan we doen vandaag? Zei hij blij: op vakantie, Frankrijk!! Zo leuk dat hij zich nu zo bewust ervan is! Gewoon weg t/m de 24e ππ₯³
[verwijderd] We zijn een dagje uit geweest. De kinderen hebben zich voorbeeldig gedragen. Geen geruzie in de auto, leuk samen spelen, geen gemopper in het speelpark, zonder geklaag en gezanik mee naar huis. Zulke dagen mogen we vaker hebben!