[verwijderd] Tantetil ja absoluut! Zelf geef ik soms ook prima spul weg wat ik nog zou kunnen verkopen. Maar het is vaak veel leuker om er iemand blij mee te maken die het goed kan gebruiken. Heel blij dat ik het nu ook van deze kant mag meemaken π
Marshmallow Vanmorgen vond ik mijn jongste zo knap hihi. Ik vroeg aan haar: Waar is T.? En ze wees naar de dreumesgroep (waar hij idd aan het spelen was). Vervolgens vraag ik aan T.: mag ik een kus van je, want ik ga weg. En wat doet zij? Ze geeft me een blaaskus. En later echt tegen haar: Dag E. en ik krijg weer een blaaskus. Zo schattig β€οΈ
Huggybird [verwijderd] ik werk 5 uur per dag π bevalt goedπ Beetje jammer dat daarna het huishouden wacht....
[verwijderd] Huggybird Buiten de vakanties wel ik 8/8/5,5/5,5/5. Ik geniet echt ontzettend van mijn vrije middagen en ben op die dagen ook nog het meest productief.
Huggybird [verwijderd] ik loop elke middag een uur met de hond als ik thuis kom. Daarna in huis aan de gang. Meestal nog wel even tijd om te lezen of iets.
Marshmallow Bedrijfsarts is het ermee eens dat ik het beste elk uur even 10 minuten kan vertreden. Ik snap dat het voor mijn werkgever qua inzetbaarheid vervelend is, maar voor mijzelf is het wel het beste. Dus blij dat hij achter mij staat.
Snoeki Diazz π± drie weken. Ik had na drie dagen al licht heimwee. Knap hoor zo lang van huis. @[verwijderd] klinkt als een perfecte vakantie.... wanneer komen jullie terug?
Diazz Snoeki Haha, we gaan vaak nog langerπ Maar omdat we in Okt ook weer gaan, nu 3 weken. En dat blijkt dit keer ook wel lang zat βΊοΈ
[verwijderd] Het duurde even, maar heb alsnog mijn moederdagcadeau gehad! Of nouja, ex had een verkeerde berekening gemaakt met de alimentatie waardoor ik 50 euro meer kreeg, en die mag ik houden onder het motto moederdag. Ik reken het goed.
[verwijderd] Rietjesbeker precies. Heb een dure maand dus komt goed uit. Ik leg mijn strijdbijl neer nu π
[verwijderd] Tantetil hij kan het wel! Zo... sporadisch.... Zelfs een kapotte klok staat 2 keer per dag goed zullen we maar zeggen π
[verwijderd] Zoon telt weer in het Nederlands! Dat waren zijn eerste woordjes met 18 maanden maar stopte daar opeens mee en ging over in het Frans. Vandaag hoorde ik hem opeens weer: één tee die! π Hij keek daarbij ook heel blij, ik denk dat hij het ook leuk vond dat hij het zich weer herinnerde π
Lumihiutale [verwijderd] Wat leuk om te lezen dit! Echt heel tof om te 'zien' hoe snel hij stappen maakt π (Fijn dat je er weer bent π)
Born2bme [verwijderd] ahh wat goed! En ook trots op zichzelf, dat is zo leuk om te zien altijd! Ennuhh..welkom terug!! π